توزیع بیش از6 هزار بسته حمایتی در «پویش مردمی حضور» در شهر رباط کریم

رباط کریم(پانا) - در سومین مرحله از اجرای توزیع کمک مومنانه که با عنوان «پویش مردمی حضور» در مسجد جامع رسول الله (ص) رباط کریم با حضور امام جمعه، شهردار و فرمانده سپاه و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، شش هزار و 300 بسته حمایتی در بین اقشار شناسایی شده، توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از6 هزار بسته حمایتی در «پویش مردمی حضور» در شهر رباط کریم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، فرماندار رباط کریم در خصوص جزئیات بسته های توزیعی گفت:800 بسته سبد کالای حمایتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان و۵۰۰ عدد بسته آبمیوه برای بیماران درگیر با بیماری کرونا ویروس و اقشار با درآمد ضعیف توزیع شد.
نظام ملکشاهی افزود: 5 هزار بسته بهداشتی نیز فراهم شده است که به همت جوانان انقلابی شهرک، تا پایان هفته توزیع خواهد شد. هم‌چنین پنج دوره ضدعفونی معابر شهرک نیز در دست اقدام است که در فواصل مختلف انجام خواهد شد.
او در ادامه از تمامی مردم شهرستان برای مشارکت در پویش همدلی و کمک مومنانه که به صورت مستمر ادامه دارد، دعوت به همکاری کرد و گفت: امید است کمک های مردمی تا عادی شدن شرایط ادامه داشته باشد و مسئولان نیز همگام و همراه مردم در این همدلی و نوع‌دوستی مشارکت داشته باشند تا به کاهش مشکلات خانواده‌های آسیب دیده از کرونا منجر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار