فوری؛ کمیته استیناف AFC حکم نهایی عیسی آل کثیر را صادر کرد

تهران (پانا) - کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از جلسه آنلاین پایخ فرجام‌خواهی باشگاه پرسپولیس را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فوری؛ کمیته استیناف AFC حکم نهایی عیسی آل کثیر را صادر کرد

هر چند روز گذشته رسانه‌های عربستانی از بخشش عیسی آل کثیر توسط کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داده بودند، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی قبل پاسخ نهایی باشگاه پرسپولیس را صادر کرد.

براساس حکم کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا، این کمیته با درخواست فرجام‌خواهی عیسی آل کثیر مخالفت کرده است و این بازیکن باید 6 ماه محرومیت خود را سپری کند و 10 هزار دلار جریمه نقدی بپردازد.

حکم محرومیت عیسی آل کثیر به بهانه حرکت نژادپرستانه پس از این صادر شد که عده‌ای از دوستان و هواداران باشگاه النصر عربستان در ایران در آستانه دیدار فینال غرب لیگ قهرمانان آسیا با ارسال پیام‌های به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جلوگیری از رسیدن پرسپولیس به فینال، خواهان محرومیت عیسی آل کثیر شدند و توانستند روی کمیته انضباطی این کنفدراسیون تاثیر بگذارد.

پس از اینکه پرسپولیس بدون عیسی آل کثیر هم توانست به فینال برسد، تلاش این افراد در داخل ایران به شکل دیگری ادامه پیدا کرد و آنها خواهان محرومیت پرسپولیس به اتهام استفاده از بازیکن غیر مجاز در لیگ قهرمانان آسیا شدند اما اینبار کنفدراسیون فوتبال آسیا با آنها همراه نشد و حضور پرسپولیس در فینال قطعی شد و باید 29 آذر به مصاف قهرمان منطقه شرق آسیا برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار