مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با پانا:

دفترچه های بیمه سلامت تا پایان فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد

زاهدان (پانا) - مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان از تمدید دفترچه های بیمه سلامت تا پایان فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دفترچه های بیمه سلامت تا پایان فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری پانا ضمن تشریح اقدامات انجام شده در خصوص بیمه سلامت استان از تمدید دفترچه های بیمه سلامت خبر داد و گفت: تمامی صندوق های بیمه ای سازمان بیمه سلامت ایران به جز صندوق بیمه ایرانیان که تاریخ اعتبار دفترچه آنان در بازه زمانی ابتدای مهرماه تا پایان سال جاری به اتمام رسیده تا پایان فروردین ۱۴۰۰ معتبر شده است.

رضا عباسی با بیان اینکه بیمه سلامت به عنوان یک پشتیبان حوزه درمان در کشور در امر مقابل بیماری ویروس کرونا به عنوان یک عضو فعال عمل می‌کند، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاهش بار مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان اعتبار دفترچه بیمه سلامت در صندوقهای کارکنان دولت، روستائیان، بیمه همگانی و سایر اقشار که تاریخ اعتبار دفاتر آنان در بازه زمانی ابتدا مهرماه تا پایان اسفند به اتمام رسیده باشد تمدید می شود و نیاز به مراجعه به شعب بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان را ندارند.

وی ادامه داد: براین اساس دفترچه هایی که دارای نسخه سفید هستند تا پایان فروردین ۱۴۰۰ می توانند به مراکز درمانی مراجعه و خدمات دریافت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بیمه شدگان با توجه به فرایند تمدید دفترچه ها به صورت خودکار در مراکز درمانی در این مورد دغدغه‌ای نداشته باشد.

عباسی تصریح کرد: بیش از یک میلیون و 838 هزار و 817 نفر از جمعیت استان در صندوق های کارکنان دولت، سایر اقشار، روستائیان و شهرنشینان و ایرانیان تحت پوشش بیمه سلامت استان قرار دارند.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از خبرگزاری پانا در پوشش اخبار حوزه سلامت استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بحران کرونا رسانه ها از جمله ارکان اصلی اطلاع رسانی بودند که در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت به صورت شبانه روزی خدمتی بی منت به جامعه ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار