«معاون» و« کشور در اشغال » سینمایی های آخر هفته شبکه چهار

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «معاون» به نویسندگی و کارگردانی آدام مک‌کی محصول سال 2018 پنجشنبه 15آبان ساعت 21 پخش می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۶۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
«معاون» و« کشور در اشغال » سینمایی های آخر هفته شبکه چهار

دیک چینی از حضور در کنار ریچارد نیکسون، سی‌وهفتمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا و مدیریت شرکت هالیبرتن، با پیوستن به کابینه جرج دبلیو بوش، جایگاه معاونت او را کسب می کند و در بسیاری از اتفاقات مهم آمریکا نقشدمهمی ایفا می کند.

کریستین بیل- ایمی آدامز- استیو کارل در این فیلم بازی کرده اند.

این فیلم در هفتاد و ششمین مراسم گلدن گلوب نامزد شش جایزه گلدن گلوب از جمله جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم موزیکال یا کمدی شد که طی آن، بازیگر نقش اول فیلم، کریستین بیل، گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی « کشور در اشغال » ساخته روبرت وایت، برای اولین بار جمعه 16 آبان ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

«کشور در اشغال» با نام اصلی Captive State در ژانر علمی و تخیلی محصول 2019 آمریکا است.

خلاصه فیلم: در پی هجوم بی سابقه موجودات فضایی که در پی منابع کره زمین هستند و از لحاظ تکنولوژیک خیلی پیشرفته هستند، مقامات تصمیم می گیرند با آنها سازش کرده و پیمان صلح ببندند و به نوعی تحت بردگی موجودات فضایی درآیند. آنها در یک منطقه و در زیر سطح زمین زندگی می کنند و با کمک مقامات زمینی، به دنبال بدست آوردن منابع زمین هستند. اما عده ای که بیرون از این شهر محصور شده، زندگی می کنند مخالف این بردگی هستند و می خواهند با اشغالگران فضایی مبارزه کنند. در این میان گابریل نوجوانی 17 ساله، در پی برادر بزرگتر خود می گردد که مفقود شده...

جان گودمن، اشتون ساندرس، جاناتان میجرز، مشین گان کلی و ورا فارمیگا در این فیلم مقابل دوربین آلکس دیسنهاف بازی کردند. راب سیمونسن موسیقی متن این فیلم را ساخت و اندرو گرووز این اثر را تدوین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار