رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی استان:

مهیاشدن فرایند تمام الکترونیکی درخواست و صدور تاییدیه تحصیلی

زنجان (پانا) - رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی استان از مهیاشدن فرایند تمام الکترونیکی درخواست و صدور تاییدیه تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مهیاشدن فرایند تمام الکترونیکی درخواست و صدور تاییدیه تحصیلی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، محمد خندان رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی استان گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات الکترونیکی، کاهش تردد و مراجعات حضوری، افزایش رضایت مندی مراجعین، ارائه تاییدیه تحصیلی صرفا به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه تاییدیه تحصیلی به نشانی http://emt.medu.ir انجام خواهد گرفت.

خندان افزود: متقاضیان جهت صدور تاییدیه تحصیلی صرفا از طریق سایت مذکور اقدام به ثبت درخواست کرده و پس از واریز هزینه ثبت نام به مبلغ 23/000 ریال (صرفا از طریق درگاه الکترونیکی) کد رهگیری دریافت و آن را چاپ کنند.

شایان ذکر است در حال حاضر امکان ثبت تاییدیه تحصیلی جهت ارائه به کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دفاتر دارالترجمه رسمی قوه قضائیه امکان پذیر است. در خصوص صدور تاییدیه تحصیلی به سایر مراکز متعاقبا اعلام خواهد شد و در این خصوص دفاتر پیشخوان دولت، هیچ گونه نقش و دخالتی نداشته و پرداخت غیر از مبلغ مذکور فاقد وجاهت قانونی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار