آمادگی مجمع نمایندگان استان زنجان برای رفع مشکلات هلال احمر

زنجان (پانا) - نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد مجمع نمایندگان استان زنجان آماده حل مشکلات هلال احمر استان در بخش های مختلف هستند.

کد مطلب: ۱۱۳۶۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی مجمع نمایندگان استان زنجان برای رفع مشکلات هلال احمر

سید البرز حسینی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هدف از حضور در این مجموعه عرض خدا قوت به پرسنل و نیروهای تلاشگر هلال احمر و قدردانی از زحمات آنهاست.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان زنجان حدود ۲۰۰ پرسنل زحمتکش دارد، اظهار کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر اعم از اعضای داوطلبان، امدادگران و جوانان در راستای تحقق اهداف هلال احمر با این مجموعه انسان دوستان دوستانه فعالیت دارند.
نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه خدمات در بخش های مختلف و امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه به بخش عظیمی از هموطنان از ماموریت های جمعیت هلال‌احمر استان زنجان محسوب می شود.
حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریت و رسالتی که هلال احمر استان دارد، این نهاد در موقعیت ها و شرایط غیرمترقبه همواره کمک حال شهروندان بوده و کمک های انسان دوستانه رضایت بخشی را ارائه کرده است.
وی تاکید کرد: هلال احمر استان زنجان جزو مجموعه های خط مقدم در امدادرسانی حوادث غیر مترقبه است و در انجام وظایف خود منشاء اثرات مثبت و مهمی بوده است.
نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روزهای خوبی از نحوه عملکرد جمعیت هلال احمر استان زنجان در اذهان مردم وجود دارد، گفت: استان زنجان همواره حوادث غیر مترقبه ای را تجربه کرده که مهمترین آن زلزله طارم بود که هلال احمر با استفاده از ظرفیت و پتانسیل نیروی انسانی در خط مقدم امداد و کمک رسانی به زلزله زدگان بود.
حسینی ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با توجه به پتانسیل موجود و روح کمک، امدادرسانی به افراد متاثر از حوادث و مخاطرات، سبقه مهم و قابل توجهی به لحاظ آموزش، توانمندی نیروی انسانی و شیوه مدیریتی دارد.
وی ابراز امیدواری کرد: در آینده کمبودهای جمعیت هلال احمر به توانمندی بالاتری برسد.
نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان زنجان آماده هستند در جهت رفع مشکلات هلال احمر با مجموعه های بالادستی قدم مثبتی بردارند.
حسینی اظهار کرد: نمایندگان شهروندان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی در تلاش برای رفع مشکلات سخت افزاری، فضای فیزیکی، امکانات و تجهیزات، منابع مالی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: به عنوان شخص حقیقی که شهروند زنجانی و شخصیت حقوقی که منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی هستم از جمعیت هلال احمر که خدمات آن انسان دوستانه است، قدردانی می کنم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این دیدار به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در این مجموعه اشاره کرد و افزود: سالن همایش های بین المللی هلال احمر پس از ۳۰ سال نوسازی و‌ بازسازی شد.
شهرام میرزایی اظهار کرد: این سالن حدود یک هزار نفر ظرفیت برای برگزاری مراسم های ملی و مذهبی و همایش و جشنواره های استانی و کشوری را دارد.
وی به توانمندی هلال احمر در سوانح و حوادث غیر مترقبه اشاره کرد و افزود: با همکاری پرسنل مجموعه هلال احمر، امدادگران، داوطلبان و جوانان در تحقق اهداف و برنامه ها به خوبی عمل کرده ایم.
نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از بخش های مختلف هلال‌احمر بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار