در سی‌ویکمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی با شعار تدبیر و امید برای جهش تولید؛

روحانی: دولت بعدی آمریکا چاره‌ای جز تسلیم در برابر ایران ندارد

دشمن را وادار خواهیم کرد، بیایند و قانون و پیمان را اجرا کنند/ هیچ تردیدی در موفقیت ملت ایران ندارم/ جنگ اقتصادی و سختی چندسال اخیر در تاریخ ایران سابقه نداشته است

تهران (پانا) - مراسم افتتاح پروژه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان‌های هرمزگان و کرمان به صورت ویدئوکنفرانس در سی‌ویکمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی کشور با شعار تدبیر و امید برای جهش تولید برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
روحانی: دولت بعدی آمریکا چاره‌ای جز تسلیم در برابر ایران ندارد

حسن روحانی در این مراسم با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و ابراز خوشحالی از افتتاح پروژه بزرگ انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران، گفت: این خط انتقال آب به فلات مرکزی را باید خط انتقال امید نام بگذاریم. خوشبختانه این پروژه در دولت تدبیر و امید به سرانجام رسید.

وی گفت: امسال طرح احیای دریاچه ارومیه را هم افتتاح خواهیم کرد که بی‌نظیر خواهد بود. به کوری چشم آنهایی که فکر می‌کردند با فشار به مردم ایران، این مردم را متوقف می‌کنند. ما علی رغم فشار و تحریم توسط یک دولت تروریسم، توانستیم این قدم‌های بزرگ را برداریم و امروز 31مین هفته است که در سال 99 پای افتتاح طرح‌های ملی می‌نشینیم.

رئیس‌جمهوری ادامه داد: فاز اول این انتقال آب خلیج فارس به طول 350 کیلومتر امروز افتتاح شد اما این طرح به 800 کیلومتر نیز ادامه خواهد یافت و به یزد می‌رسد. این طرح به مردم امید می‌دهد، صنعت را رونق می‌دهد و برای محیط زیست هم موثر است.

روحانی گفت: در سال 92، 18 آب‌شیرین‌کن داشتیم و امروز 80 دستگاه داریم. تحول عظیمی در این 7 سال اتفاق افتاده و مطمئنا با همان پشتکار تا پایان دولت تلاش خواهیم کرد. من هیچ تردیدی در موفقیت ملت برای آبادانی ایران نخواهم داشت. ما سال‌های سختی را گذراندیم. مردم بدانند در این سه سال، سختی که بر این دولت و این مردم گذشت، در تاریخ ایران سابقه نداشته است. تحریم بوده ولی جنگ اقتصادی در شرایط کرونا و ... نبوده است. این آقایی که در کاخ سفید بود به هیچ اصولی پایبند نبود.

رئیس‌جمهوری با اشاره به انتخابات آمریکا، گفت: امشب تا فردا پیروز انتخابات آمریکا مشخص خواهد شد اما آمریکا دست هر کسی بیافتد اهمیتی ندارد، دولت بعدی ولی مطمانا در برابر ملت بزرگ و عظیم ایران چاره‌ای ندارند جز تسلیم. ملت ما کمر خم نمیکند در برابر فشارها و دشمن را هم شکست خواهد داد و آنها را وادار خواهیم کرد که روزی بیایند و قانون و پیمان را اجرا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار