معاون استاندار آذربایجان غربی :

عملکرد دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی در اجرای مصوبات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارزیابی می شود

محدودیت های گروه ۲ به مدت یک هفته در ۹ شهرستان اجرا می شود

ارومیه (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت عملکرد دستگاه های اجرایی استان در اجرای مصوبات ستاد استانی و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی در اجرای مصوبات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارزیابی می شود

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی ظهر روز چهارشنبه در جلسه برگزاری بررسی اقدامات دستگاه های اجرایی استان و دبیرخانه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص نحوه اجرای دستور العمل های فاصله گذاری اجتماعی با اشاره به روند رو به رشد شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: متاسفانه بی توجهی برخی از مردم به دستورالعمل های بهداشتی و رعایت نکردن توصیه های بهداشتی و نیز ضعف در نظارت ها موجب شده روز به روز شاهد شیوع بیماری کرونا در جامعه باشیم.

وی بر اجرای کامل مصوبات ستاد های ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا توسط دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا تدوین و ابلاغ شده است و ضروری است دستگاه های اجرایی استان تمامی این دستورالعمل ها را بصورت کامل رعایت کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بر اساس مصوبه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا محدودیت های گروه ۲ در ۹ شهرستان استان از روز چهارشنبه به مدت یک هفته اجرا می شود.

مصطفوی با اشاره به ضرورت اجرا و نظارت دقیق فرمانداران و مسئولین بر محدودیت های ابلاغی و نیز محدودیت تردد به ارومیه، از رسانه ها و بویژه صدا و سیما در فرهنگ سازی و تبلیغ راههای مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: روند آگاه سازی مردم در مقابله با بیماری کرونا باید با جدیت توسط رسانه ها ادامه یابد تا در آینده شاهد کاهش شیوع این بیماری در جامعه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار