مدیر کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

راه یابی ۱۳ دانش آموز استان به مرحله نهایی یازدهمین المپیاد نانو و کسب رتبه اول کشوری

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ۱۳ نفر از دانش آموزان استان به مرحله نهایی یازدهمین المپیاد نانو راه یافته اند، گفت: استان کردستان از مجموع ۳۰ سهمیه، ۱۳ سهم را کسب و رتبه اول کشوری را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی ۱۳ دانش آموز استان به مرحله نهایی یازدهمین المپیاد نانو و کسب رتبه اول کشوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: بعد از برگزاری مراحل اول و دوم یازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، در نهایت 30 دانش آموز برگزیده در سطح کشور جهت حضور در مرحله نهایی یازدهمین دوره المپیاد نانو مشخص شدند.

وی افزود: خوشبختانه دانش آموزان کردستانی با تصاحب 13 سهم از 30 سهمیه راه یابی به مرحله نهایی، بار دیگر توانستند در سطح کشور خوش بدرخشند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اسامی دانش آموزان راه یافته به مرحله نهایی المپیاد گفت: آیناز رحیمی از ناحیه دو سنندج رتبه سوم ، محمد سینا قادری از قروه رتبه ششم، محمد آرمند آبدار زاده از ناحیه دو سنندج رتبه یازدهم، برزان امیری از دهگلان رتبه دوازدهم، ادیب سجادی از ناحیه یک سنندج رتبه پانزدهم، سیمین محمدی از ناحیه دو سنندج رتبه شانزدهم، عمر شریفی از مریوان رتبه هفدهم، سوران عباسی از ناحیه دو سنندج رتبه بیستم، مهیمن ژولیده از ناحیه دو سنندج رتبه بیست و سوم ، سارو حسین پناهی از ناحیه یک سنندج رتبه بیست و چهارم ، دلشاد قادری از ناحیه دو سنندج رتبه بیست و ششم، موژان پهلوانی از ناحیه یک سنندج رتبه بیست و هشتم و بیتا زند سلیمی از ناحیه دو سنندج سی ام کشوری المپیاد نانو را کسب کرده و به مرحله نهایی راه یافتند.

قربانی در ادامه گفت: با اعلام این نتایج مشخص شد که استان‏ کردستان دارای بیشترین تعداد نفرات برتر در سطح کشور بوده و استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی هر کدام با 3 برگزیده به صورت مشترک در جایگاه بعدی قرار دارند.

وی هم چنین اظهار کرد: در بین مناطق استان، ناحیه دو و یک سنندج به ترتیب هر کدام با 7 و 3 دانش آموز برگزیده در رتبه های اول و دوم استان قرار گرفتند و شهرستان های دهگلان، مریوان و قروه هر کدام با 1 برگزیده مشترکاً رتبه سوم استان را کسب کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در پایان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان برگزیده و خانواده های محترم آنان، از اهتمام مدیران، معلمان و کلیه دست اندرکاران به خصوص پژوهش سراهای دانش آموزی استان تشکر کرد و گفت: در هفته مبارک وحدت و ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص)درخشش دانش آموزان استان در این رقابت علمی خبر مسرت بخشی است که به مردم شریف استان تقدیم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار