حنیف نیا: ورزش در تکوین شخصیت نوجوانان نقش تعیین کننده ای دارد

تهران (پانا) _ هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹، در مراسم تجلیل منتخبین تربیت بدنی، توجه به امر تربیت بدنی، در ایام بیماری کووید ۱۹ را بیش از گذشته مهم دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۶۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حنیف نیا: ورزش در تکوین شخصیت نوجوانان نقش تعیین کننده ای دارد

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، مراسم تجلیل از منتخبین همکاران تربیت بدنی منطقه 19 با حضور هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه و حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت تصویری در بستر شبکه شاد برگزار شد.

هادی حنیف نیا، در این جلسه ضمن تجلیل از زحمات همکاران تربیت بدنی منطقه، توجه به امر تربیت بدنی و سلامت جسمانی دانش آموزان در ایام بیماری کووید 19 را بیش از گذشته مهم دانست و بیان کرد: اجرای طرح ملی کوچ و پیگیری صحیح اجرای این امر مهم توسط همکاران تربیت بدنی در روزهایی که تحرک دانش آموزان به جهت عدم حضور فیزیکی در مدارس کاهش پیدا کرده، بسیار مهم بوده و امری حیاتی در جلوگیری از بروز آسیب های ثانویه وارده همچون افسردگی و تشدید بیماری های زمینه ای ناشی از افزایش وزن است.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی دانش آموزان منطقه افزود: بدون تردید دانش آموزانی که با ورزش مداوم به سلامت جسمانی خویش توجه می کنند در این ایام از آسیب های این بیماری بیشتر در امان می مانند.

حنیف نیا در پایان افزود : بدون تردید تربیت بدنی و ورزش به عنوان بخش عملی تعلیم و تربیت در تکوین شخصیت، اجتماعی سازی، توانمندی، سالم سازی جسمی و روحی و شادابی کودکان، نوجوانان و جوانان نقش تعیین کننده ای دارد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه به نمایندگی، از تعدادی از مدیران و همکاران تربیت بدنی منطقه با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار