رئیس کمیته امداد صائین قلعه خبر داد؛

اهدای یک قطعه زمین مسکونی به خانواده بی سرپرست

زنجان (پانا) - رئیس کمیته امداد صائین قلعه گفت یک قطعه زمین مسکونی به خانواده بی سرپرست تحت حمایت کمیته امدادصائین قلعه اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اهدای یک قطعه زمین مسکونی به خانواده بی سرپرست

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، سید محسن احمدی رئیس کمیته امداد صائین قلعه گفت: یکی از خیران این منطقه با حضور در کمیته امداد در اقدامی خداپسندانه قطعه زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع به ارزش ۹۰ میلیون تومان را به یکی از مددجویان تحت حمایت این منطقه اهدا کرد.

وی افزود: اقدامات لازم در خصوص اخذ پروانه ساخت انجام پذیرفته و احداث مسکن مناسب برای این مددجوی بی‌سرپرست که از سال ۹۳ با سه نفر عائله تحت حمایت امداد قرار داشته و فاقد مسکن می‌باشد با مشارکت وهم افزایی خیران و نیکوکاران به‌زودی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره صائین قلعه از اعتماد خیران کمیته امداد به این نهاد قدردانی کرد و گفت: مردم استان زنجان همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز بوده و در امور خیر و احسان گوی سبقت را از همدیگر می‌گیرند و این امر مسئولیت مارا در رسیدگی و خدمت به ایتام و محرومین سنگین‌تر می‌کند.

وی همچنین افزود: با مشارکت خیرین و باغداران منطقه و اهدای مقدار چهار تن سیب‌درختی و انگور به ارزش سی‌وهشت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به این نهاد، این مقدار میوه، با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و ارائه آموزش‌های پیشگیری از ویروس منحوس کرونا، با اهدای پک‌های آموزشی در این زمینه بین مددجویان عزیز توزیع‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار