در پی وضعیت سیاه کرونا در شهرستان بویراحمد:

مدارس بویراحمد تعطیل شد

هر گونه تجمع بالای ۱۵ نفر ممنوع است

یاسوج (پانا) - فرماندار بویراحمد عنوان کرد کلیه صنوف شهرستان بویراحمد از فردا پنج شنبه (15 آبان ماه 99) به مدت 10 روز و مدارس هم به مدت دو هفته تعطیل است.

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس بویراحمد تعطیل شد

شاهرخ کناری در نشست ستاد کرونای استان، با اشاره به اینکه شهرستان بویراحمد جزو شهرستان‌های دارای وضعیت سیاه از لحاظ کرونا است، اظهار کرد: کلیه صنوف شهرستان بویراحمد به غیر از صنوف قصابان که شامل؛ مرغ، تخم مرغ و گوشت و خبازان که شامل؛ همه نانوایی‌ها می‌شود. همچنین صنف میوه فروشان، خواربار فروشان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مابقی صنوف از فردا (پنجشنبه 15 آبان ماه 99) به مدت 10 روز تعطیل است.
فرماندار بویراحمد گفت: کلیه مدارس، دانشگاه‌ها، استخرهای ورزشی، سالن‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و... به مدت دو هفته تعطیل است.

هر گونه تجمع بالای 15 نفر ممنوع است

کناری در ادامه گفت: جمعه بازار یاسوج و آبشار یاسوج تعطیل می‌شود و شهرداری یاسوج را به این کار ملزم کرده‌ایم.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: به دلیل تعطیلی تالارها، راهداری را ملزم کرده‌ایم که منطقه تفریحی سرنجل کل که بعضاً مراسم‌های شادی در آنجا برگزار می‌شود، راه‌های ورود به آن را مسدود کند.
او افزود: بسیج محلات، هلال احمر، راهداری، شهرداری مادوان و یاسوج و مرکز بهداشت باید گشت‌های اطلاع رسانی را فعال کنند و مردم را آگاه کنند. گشت‌های تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی به مدت 10 روز بازار را مورد رصد قرار می‌دهند و با متخلفین برخورد می‌شود.
کناری تاکید کرد: وضعیت شهرستان بویراحمد سیاه اعلام شده و مردم باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.
فرماندار بویراحمد در پایان به محدودیت‌های ترافیکی مرکز استان اشاره کرد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی از میدان جانبازان به سمت هفت تیر، هفته به سمت شهدای نیروی انتظامی، هفت تیر به سمت طالقانی، میدان شهدای نیروی انتظامی (فلکه ساعت قدیم) به سمت سه راه بیمارستان و... تا 10 روز آینده مسدود هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار