معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان:

پیروی از قرآن عامل موفقیت و تضمین کننده آینده بشریت است

شیروان(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان با حضور در جمع اساتید و دانش آموزان دارالقرآن امام علی (ع) شهرستان شیروان از نزدیک فعالیت های قرآنی این مرکز را مورد بازدید قرار دادند.

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیروی از قرآن عامل موفقیت و تضمین کننده آینده بشریت است

به گزارش پانا، محمد حسین اسلامی در حاشیه این بازدید با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های کادر جدید دارالقرآن امام علی (ع) شهرستان شیروان افزود: الحمدلله کادر جدید دارالقرآن امام علی (ع) همگی از فعالان قرآنی و اساتید برتر کشوری و استانی هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: امیدواریم که ان شاءالله حضور واقعی قرآن و مباحث و مسابقات قرآنی در مدارس ما و در میان دانش آموزان نسبت به گذشته بیشتر و بیشتر باشد، و به یقین کسانی که در این راه قدم بردارند، بدون شک ضرر نخواهند کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان از راه اندازی ساختمان جدید دارالقرآن امام علی (ع) واقع در خیابان دکتر شاملو ( جامی شمالی سابق )در دهه فجر سال جاری خبر داد.

مدیر جدید دارالقرآن امام علی(ع) که خود نیز از حافظان و فعالان قرآن می باشند ضمن عرض خوش آمدگویی به معاونت محترم پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان و بیان تقدیر و تشکر از زحمات مدرسان مجرب و متخصص قرآن آقایان مجید نیکوئیان، امان الله جعفر زاده، اسماعیل نیک فهم، محمد صفایی و خانم ها قربانی و زارع و تلاش های قرآن آموزان این مرکز گفت: همه تلاش مدرسان و اساتید قرآنی برای این است که مفاهیم قرآنی را در کنار آموزش قرآن به علاقمندان به فراگیری قرآن انتقال دهیم تا خاطره خوشی برای آنان با حضور در این مکان مقدس به یادگار بماند.

حمیدرحمتی افزود: باتوجه به ظرفیت بالای قرآنی این شهرستان در امور قرآنی، هدف ما تبدیل شدن دارالقرآن امام علی(ع) به عنوان تنها دارالقرآن اداره آموزش و پرورش شیروان به یک پایگاهِ واقعی قرآنی برای قرآن آموزان و ایجاد علاقه مندی در دانش آموزان است و همچنین نهادینه نمودن حفظ جزء 30 در میان آحاد جامعه به خاطر فواید و برکات بی شمار و مهم و مقدس حفظ قرآن از دیگر اهداف این مرکز می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: برای ما مهم است که قرآن آموزان دارالقرآن در درس نیز جزو دانش آموزان برتر باشند و بحمدلله اکثر قرآنیان در مدارس نمونه و تیزهوشان و... مشغول به تحصیل هستند که این امری مهم و باعث افتخار است که قرآن آموزان جدید نیز در این راه را قدم بگذارند.

در این بازدید دانش آموز قرآنی محمد گوهری فر از دبیرستان تیزهوشان و حافظ کل قرآن کریم به اجرای برنامه حفظ پرداخت و تعدادی دیگر از دانش آموز ان قرآنی از این دبیرستان آیاتی از قرآن کریم را به صورت قرائت و حفظ تلاوت نمودند و همچنین دانش آموز مداح امیرمهدی مُدبّر اشعاری را به صورت مولودی خوانی و در مدح اهل بیت(ع) اجرا نمود.

در پایان از قرآن آموزان فعال دارالقرآن با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد و مدارک و گواهینامه های برخی از قرآنیان نیز به آنان اعطاء گردید.

به اطلاع همه علاقمندان عزیز به فراگیری قرآن، معارف و نماز می رساند که کلاس های آموزشی حضوری و غیرحضوری (مجازی) دارالقرآن امام علی (ع) به عنوان تنها مرکز تخصصی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان ویژه پسران در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و دختران روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 15 تا 18 عصر و با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی در رشته های روخوانی، روانخوانی، تحقیق(صوت و لحن)، ترتیل، حفظ، تجوید، مفاهیم، تواشیح، همخوانی، اذان و نیز برگزاری دوره های نخبگان حفظ و قرائت ویژه دانش آموزان برتر مسابقات قرآن، معارف و نماز شهرستانی راهیافته به مرحله استانی و کشوری و ... همراه با اعطای گواهینامه های قرآنی و دارای امتیاز های ویژه جهت ثبت نام در مدارس نمونه و شاهد و ... واقع در خیابان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ( سلمان فارسی قدیم ) نبش سلمان فارسی 10 دایر می باشد و همه دانش آموزان عزیز می توانند با مراجعه حضوری به مرکز به غیر از روزهای پنجشنبه و یا به صورت غیر حضوری با ارسال مشخصات و رشته مورد علاقه خود به شماره های تلفن های 09155861121 و 09353841121 و تماس تلفنی با شماره ثابت 05836225104 و همچنین در شبکه های اجتماعی شاد و تلگرام به آیدی hamid_rahmati70@ و کانال تلگرامی quranshirvan@ ثبت نام نمایند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار