نخستین مرکز درمان و صیانت از زنان معتاد متجاهر آغاز بکار کرد

تهران (پانا) - همزمان با فرارسیدن ایام ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) نخستین مرکز بهاران ویژه زنان معتاد بهبود یافته با همکاری مشترک شهرداری تهران و سپاه حضرت محمد(ع) افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نخستین مرکز درمان و صیانت از زنان معتاد متجاهر آغاز بکار کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در همکاری مشترک با معاونت اجتماعی سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود اقدام به راه اندازی این مرکز برای نخستین بار در شهر تهران کردند.

این برنامه با حضور حجت اسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران، جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

در این مرکز، خدمات مهارت آموزی و بازپروری زنان معتاد متجاهر شامل؛ آموزش‌های حرفه آموزی و مهارتی، روانشناختی و بازخوانی روحی و روانی و تلاش برای آماده سازی این افراد برای بازگشت به جامعه پی گیری می‌شود.

مجتمع مهارت آموزی و کارآفرینی واقع در منطقه ۱۳ شهرداری تهران اولین مرکز صیانت از بانوان آسیب دیده از اعتیاد شهر تهران است.

گفتنی است که، از سال پیش تا کنون ۳ مرکز شامل دو باب گرمخانه و یک‌مرکز بهاران ویژه زنان توسط شهرداری تهران به ظرفیت های قبلی افزوده شده است که افزایش ۱۵۰ درصدی را در این زمینه به دنبال داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار