معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اسلامشهر:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی درسلامت جسمی و روانی شهروندان اثر مثبت دارد

اسلامشهر(پانا)- استفاده از ابزار رسانه و زبان هنر بهترین راهکار جهت ارتقای سطح فرهنگ شهروندان و موجب جلب مشارکت آنان و تلطیف فضای شهر است.

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه‌های فرهنگی درسلامت جسمی و روانی شهروندان اثر مثبت دارد

صیدی معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اسلامشهر به مناسبت روز فرهنگ عمومی در سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه معاونت فرهنگی در مجموعه شهرداری اظهار کرد: تقویت ابعاد فرهنگی فعالیت‌های جاری شهرداری، تلاش در تغییر نگرش سنتی در اداره امور شهری و همکاری و تعامل با دیگر مسئولین دستگاه‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری شهر برای رسیدن به اهداف فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌های ترسیم شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اسلامشهر است.

او ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی اجتماعی شهر یکی از مهمترین دغدغه‌های شهرداری اسلامشهر است که به حق شهرداری اسلامشهر در این حوزه از هیچ کوششی فروگذار نکرده و در کنار فعالیت‌های عمرانی به فعالیت‌های فرهنگی نیز می‌پردازد.

او گفت: ساخت کلیپ و موشن گرافی، جهت آموزش و آگاهی خانواده‌ها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی، نصب بنر و پوستر و تبلیغات محیطی با موضوعات رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح شهر، توزیع اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک در بین مردم از جمله برنامه‌هایی است که در جهت جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا برای شهروندان اسلامشهری تهیه شده است.

صیدی افزود: مراکز فرهنگی اسلامشهر از جمله فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و دارالقرآن با وجود شرایط کرونایی در فضای مجازی اقدام به آموزش هنرجویان، مشاوره خانواده ها و برگزاری مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی نموده‌اند و آموزش همچنان ادامه دارد، زیرا استمرار این برنامه‌ها در سلامت جسمی روانی و رفتار شهروندان اثر مثبت دارد.

با بررسی نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مناطق و محلات شهر اسلامشهر می‌توان اقدامات مفیدی در راستای توسعه شهر انجام داد و براین باور هستیم، استفاده از ابزار رسانه و زبان هنر بهترین راهکار جهت ارتقای سطح فرهنگ شهروندان است و موجب جلب مشارکت شهروندان و تلطیف فضای شهر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار