مشارکت 286 داوطلب سلامت برای شکست کرونا در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا)- 286 داوطلب سلامت از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در قالب رزمایش همراهان مدافعان سلامت به مدت 10 روز با حضور در مطب پزشکان، مراکز درمانی خصوصی، پاساژها، بازارها، مکان های تفریحی و ورزشی، روش های پیشگیری از ابتلا به کرونا را به مردم سیستان و بلوچستان آموزش می دهند.

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 286 داوطلب سلامت برای شکست کرونا در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مانور همراهان مدافعان سلامت امروز با مشارکت بسیج مردمی سپاه پاسداران، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، نیروی انتظامی و داوطلبان سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آغاز شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این باره اظهار کرد: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا جمعی از نهادهای استان با هدف خود مراقبتی و ارتقای سواد سلامت مردم به کمک مدافعان سلامت خواهند آمد .

سید مهدی طباطبایی ادامه داد: این کمپین به مدت 10 روز در سطح استان ادامه خواهد داشت و رابطان سلامت همه سازمانها و نهادها در راستای افزایش آگاهی مردم برای استفاده از روش های پیشگیرانه کرونا، ارتقای آگاهی عمومی، فاصله گذاری اجتماعی، ارتقای سواد سلامت مردم و معرفی مراکز منتخب کووید 19 را ترویج خواهند کرد .

وی افزود: 286 داوطلب سلامت دانشگاه زاهدان به همراه داوطلبان سایر نهادها با حضور در مطب های پزشکان، مراکز درمانی خصوصی، پاساژها، بازارها، مکان های تفریحی و ورزشی، پایگاهها و کلینیک ها و برنامه های آموزشی را ترویج خواهند کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار