در نیمه نخست امسال؛

افزایش تلفات جانی ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی اعلام کرد ۷۱ نفر در نیمه اول امسال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست داده اند.

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تلفات جانی ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، علی صفائی‌فرد در مورد علت فوت این افراد گفت: در این مدت ۲۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۱۷ نفر بر اثر برخورد جسم سخت، ۱۰ نفر براثر برق گرفتگی، ۱۰ مورد خفگی یا کمبود اکسیژن، ۴ نفر غرق شدگی و یک نفر نیز بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده اند.

وی اضافه کرد: طی این مدت ۶۸۵ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۳ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: در شهریور ماه امسال نیز ۱۸ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۵ نفر افزایش داشته است.

وی افزود: طی همین مدت ۱۶۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که یک نفر از آنها زن بودند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۵۲ درصدی را نشان می‌دهد.

به گفته صفائی فرد تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال ۹۸ برابر با ۹۶ نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند؛ تعداد کل مصدومان حوادث کار مراجعه کننده در سال گذشته هم ۱۳۲۵ نفر بود که از این تعداد ۳۵ نفر زن و ۱۲۹۰ نفر مرد بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار