بیش از ۴۰ هزار نفر به تماشای «رسول مهربانی» نشستند

تهران (پانا) - رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی از تماشای ویژه‌برنامه «رسول مهربانی» توسط بیش از ۴۰ هزار نفر در اپلیکیشن روبیکا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۴۰ هزار نفر به تماشای «رسول مهربانی» نشستند

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، رضا بصیرت ضمن اعلام این که بیش از ۴۰ هزار نفر به تماشای ویژه‌برنامه یک ساعته «رسول مهربانی» از طریق اپلیکیشن روبیکا نشستند در تصریح جزئیات آن گفت: از این تعداد، ۲۶ هزار نفر همزمان با برگزاری این رویداد در محوطه مجموعه تئاترشهر، آنلاین بودند و ۱۴ هزار نفر هم بعد از اتمام برنامه، آن را تماشا کردند.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ادامه داد: این اولین بار بود که ویژه برنامه‌ای همزمان با اجرا در محوطه مجموعه تئاترشهر، با همراهی اپراتور همراه اول و اپلیکیشن روبیکا به صورت آنلاین پوشش داده شد و پس از اتمام اجرا نیز همچنان در دسترس و قابل تماشا است.

بصیرت ضمن تاکید بر ضرورت فراهم آوردن امکان استفاده اهالی تئاتر از ظرفیت‌های فضای مجازی، افزود: از ابتدای کار در انجمن هنرهای نمایشی، مدیرکل هنرهای نمایشی بر استفاده بهینه از فضای مجازی در شرایط تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا تاکید داشتند و این فضا را به ویژه در شرایط فعلی زمینه‌ای برای رونق کسب‌وکار گروه‌های تئاتری می‌دیدند. جلسات ما با نهادهای مختلف، در نهایت به توافق‌مان با همراه اول انجامید و این ابتدای مسیر پخش آنلاین آثار نمایشی است.

او در پایان در خصوص ادامه پیدا کردن این مسیر گفت: تفاهم‌نامه‌ای در حال تنظیم است تا ان‌شاالله علی‌الخصوص در وضعیت فعلی بتوانیم از طریق بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و پوشش آنلاین به رونق تولیدات نمایشی کمک کنیم.

«رسول مهربانی» عنوان ویژه‌برنامه‌ای بود در قالب نمایش‌های ایرانی، نقالی و پرده‌خوانی در منقبت حضرت‌ رسول که روز سه‌شنبه یوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفرصادق‌(ع) به همت انجمن هنرهای نمایشی ایران و با همکاری اداره‌کل هنرهای نمایشی و اپلیکیشن روبیکا از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب در محوطه مجموعه تئاترشهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار