اعتماد مردم، سرمایه اجتماعی کمیته امداد

تبریز(پانا) - جلسه شورای زکات با حضور ریاست کمیته امداد کشور و نماینده ولی فقیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد مردم، سرمایه اجتماعی کمیته امداد

رئیس کمیته امداد کشور، ضمن قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه و استاندار از کمیته امداد بیان کرد: این نهاد با نفس پاک امام راحل(ره) تاسیس شد و با هدایت های رهبر انقلاب خدمات ارزنده آن تداوم داشته است و در دوره های گذشته منشا خدمات زیادی بوده است.
وی از مردم آذربایجان شرقی نیز قدردانی کرد و گفت: سرمایه اجتماعی کمیته امداد، اعتماد مردم است که امروزه در سطح بالایی قرار دارد. مردم این استان از ابتدای سال جاری تاکنون 182 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی کرده اند.
بختیاری، سرلوحه کارها را توانمند سازی نیازمندان دانست و ادامه داد: این کار در سه بخش اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی صورت می گیرد.
وی افزود: امسال در سطح کشور 200 هزار شغل ایجاد می کنیم. تا کنون در برنامه پنج ساله. ششم بیش از هزار شغل در کشور ایجاد کرده ایم و امیدواریم تا پایان این برنامه، این میزان شغل را به 800 هزار برسانیم.
بختیاری در پایان گفت: زکات ارزش بالایی در آموزه های دینی ما دارد و اگر اهتمام جدی شود، گره های بزرگی را باز می کند. همه باید از نهاد کمیته امداد، این امانت بزرگ حضرت امام (ره) صیانت کنیم.
در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه کمیته امداد آذربایجان شرقی در دوران مبارزه با کرونا خوش درخشیده است، گفت: نقش موثر خیران در همراهی این نهاد نباید فراموش شود. مردم خدمات ارزنده و فداکاری های کمیته امداد را فراموش نخواهند کرد.
وی افزود: در کنار تامین نیاز های معیشتی نیازمندان، باید به حل مسائل فرهنگی آنها نیز توجه ویژه ای کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار