مشارکت 12 هزار نفر در پویش «پازل همدلی»

رئیس سازمان بهزیستی: مابه‌التفاوت افزایش ۱۵ درصدی مستمری مددجویان پرداخت شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان بهزیستی کشور از مشارکت 12 هزار نفر در پازل همدلی خبر داد و گفت از 600 هزار قطعه پازل، 400 هزار قطعه به فروش رفته است.

کد مطلب: ۱۱۳۶۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 12 هزار نفر در پویش «پازل همدلی»

وحید قبادی دانا در جمع خبرنگاران درباره پویش پازل همدلی و ایران همدل اظهار کرد: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام تعاون و احسان برای مردمی که بر اثر کرونا دچار مشکل شدند، پویش بزرگ ایران همدل با همکاری دستگاه‌های مختلف در کشور شکل گرفت. در کنار پویش ایران همدل فعالیتی شروع شد تحت عنوان پازل همدلی که در آن 600 هزار قطعه در پازل ایران دیده شد که بر روی این قطعات مفاخر هر استان نقش بسته شده است. و این قطعات در سامانه‌ای برای مشارکت مردم به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: قیمت هر قطعه 10 هزار تومان است و در پایان این پویش 6 میلیارد تومان کمک مردمی را خواهیم داشت که در اختیار 60 هزار کودک بهزیستی که به نوشت افزار نیاز دارند، قرار می‌گیرد و با این کار بزرگترین پازل گینس به ثبت خواهد رسید.

وی افزود: تاکنون 400 هزار قطعه از این قطعات به فروش رفته است و افراد متقاضی می‌توانند قطعات باقی مانده که حدود 200 هزار قطعه است را خریداری کنند. این اقدام خلاقانه در معاونت مشارکت های مردمی و انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور و همچنین خیریه‌ها با همکاری جمعیت طلوع بی‌نشانها انجام می‌شود.

به گفته قبادی‌دانا، تاکنون بیش از 12 هزار نفر در پازل همدلی مشارکت داشتند.

وی همچنین از واریز مابه‌التفاوت افزایش 15 درصدی مستمری مددجویان خبر داد و گفت: این افزایش قیمت از مردادماه اعمال شده بود که 4 ماه معوقه آن در زمان میلاد پیامبر بر روی کارت بانکی مددجویان شارژ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار