مجمع خیرین سلامت شهرستان زبرخان برگزار شد

نیشابور (پانا)- سرپرست شبکه بهداشت و درمان زبرخان، با بیان اینکه ایجاد و توسعه زیرساخت های حوزه سلامت شهرستان از جمله بیمارستان در گرو مشارکت خیرین می باشد، مجمع خیرین سلامت را پلی بین خیرین و اهداف اولویت دار سلامت شهرستان دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۶۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مجمع خیرین سلامت شهرستان زبرخان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شکه بهداست و درمان زبرخان سرپرست شبکه بهداشت و درمان زبرخان، با بیان اینکه ایجاد و توسعه زیرساخت های حوزه سلامت شهرستان از جمله بیمارستان در گرو مشارکت خیرین می باشد، مجمع خیرین سلامت را پلی بین خیرین و اهداف اولویت دار سلامت شهرستان تلقی کرده و افزود، تشکیل این مجمع یکی از گام های ارزشمند و الزامی برای حوزه سلامت شهرستان می‌باشد.
حامد سلیمانی با اشاره به کمبود زیر ساخت های درمانی در شهرستان و ضرورت توجه و برنامه ریزی برای این مهم گفت: امید است با تشکیل مجمع خیرین سلامت مقدمات ساخت بیمارستان مجهز و در شأن مردم شریف شهرستان، فراهم گردد.
وی خاطر نشان کرد: خیرین سلامت با مشارکت در عرصه ی خدمت رسانی نقش برجسته و اثر بخش خود را به نمایش گذاشتند.
سلیمانی در ادامه اظهار کرد: انتظار داریم این مجمع بصورت یکپارچه و با همدلی و انسجام و همت جمعی به عنوان بازویی توانمند، مسیر توسعه سلامت را به گونه ای برنامه ریزی نمایند، تا شاهد خیر و برکت و جلب اعتماد و سرمایه های اجتماعی در جهت ارتقای سطح سلامت در سطوح مختلف شهرستان باشیم.
در پایان این جلسه که با حضور جمعی از معتمدین و خیرین نیز برگزار گردید، طی برگزاری انتخابات، اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار