ترامپ پیروز ایالت کلیدی فلوریدا شد

تهران (پانا) - طبق نتایج اولیه شمارش آرای پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان بیشترین آراء رای‌دهندگان را در ایالت مهم فلوریدا بدست آورد و تعداد آرای الکترال او به ۱۴۸ افزایش یافت.

کد مطلب: ۱۱۳۶۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ترامپ پیروز ایالت کلیدی فلوریدا شد

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری کنونی این کشور که تلاش می‌کند با غلبه بر نامزد دموکرات و سرسخت خود جو بایدن، به مدت چهار سال دیگر کلید کاخ سفید را دستان خود حفظ کند، توانست در ایالت کلیدی فلوریدا، در رقابتی شانه به شانه، بایدن را کنار بزند.

تا این لحظه، جو بایدن ۲۰۷ رای الکترال و دونالد ترامپ ۱۴۸ رای الکترال را بدست آورده است. نامزدی که موفق به کسب ۲۷۰ رای الکترال شود، پیروز انتخابات خواهد بود.

بنابر آماری که لحظه به لحظه از سوی رسانه‌های آمریکا اعلام می‌شود، ترامپ شانس بیشتری برای پیروزی در چند ایالت کلیدی دیگر دارد و درصورتی که این روند ادامه یابد، ترامپ نسبتا شانس بیشتری برای پیروزی نهایی در انتخابات دارد.

جو بایدن تا این مرحله از شمارش آرا، در ایالت‌های نیویورک، ایلینوی، ویرجینیا، مریلند، نیوجرسی، رود آیلند، دلاویر، کنتیکت ، ماساچوست و ورمونت پیروز شده است.

ترامپ هم تا این لحظه در ایالت‌های فلوریدا، اوکلاهاما، آرکانزاس، می‌سی‌سی‌پی، آلاباما، تنسی، کنتاکی، ویرجینای غربی، نبراسکا، وایومینگ، داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی و کارولینای جنوبی پیروز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار