اسلامشهر پایتخت ورزش استان تهران

اسلامشهر(پانا) - وجود ورزشگاه هفت هزار نفری و کسب دو سهمیه‌ المپیکی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه شهرستان اسلامشهراست.

کد مطلب: ۱۱۳۶۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اسلامشهر پایتخت ورزش استان تهران

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان اسلامشهر، پیام نظر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر که به دیار حافظان و قاریان قرآن و ورزشکاران شناخته شده، به پایتخت ورزش استان تهران نیز تبدیل می‌شود.

او با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در منطقه افزود: در شهرستان اسلامشهر با توجه به ظرفیت‌های ورزش همگانی، قهرمانی و سرانه‌های ورزشی که از شاخصه‌های ایجاد پایتخت ورزشی است، شرایط فراهم و مهیا بوده و اقدامات لازم برای این کار آغاز شده است.

نظر، وجود ورزشگاه ۷ هزار نفری و کسب دو سهمیه‌ المپیکی را از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه در شهرستان اسلامشهر برشمرد و بیان کرد: سرانه های ورزشی قابل قبول، تعداد بیشمار ورزشکاران و قهرمانان و اثرگذاری آنها در منطقه و کسب موفقیت‌های چشمگیر در مسابقات المپیاد آینده‌سازان و دیگر ویژگی‌ها ضرورت تبدیل این شهرستان به عنوان پایتخت ورزش استان تهران را دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر تاکید کرد: به منظور ارتقاء و افزایش مشارکت قانونمند تشکل‌های مردمی در برنامه‌های ورزشی و فعالیت‌های اجتماعی منطقه، به زودی ۵ تشکل مردم نهاد در زمینه ورزش در شهرستان اسلامشهر ایجاد و راه اندازی می شود.

او با اشاره به اهمیت سازماندهی جوانان گفت: در راستای سازماندهی جوانان، طرح کشف و استعدادیابی ورزش کودکان کار و دانش آموزان مستعد منطقه به منظور پیشگیری و کاهش معضلات و ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در بین جوانان با حضور کارشناسان و مربیان ورزشی در مدارس به اجرا درمی‌آید.

نظر با تاکید بر توجه به پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، مبلغ ۲ میلیارد و600 میلیون تومان جهت تکمیل و راه اندازی پروژه مجموعه ورزشی چیچکلو و سالن ورزشی روستایی شاطره و احداث خانه جوان در شهرستان به اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر اختصاص داده شده که با تخصیص به موقع این اعتبارات شاهد اقدامات ارزنده و ماندگار، رشد و توسعه روز افزون ورزش شهرستان اسلامشهر خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار