جانشین کریم باقری از استقلال می‌آید؛ کاپیتان محبوب آبی‌ها آماده شروع رویایی شد

تهران (پانا) شماره 2 محبوب استقلالی‌ها به زودی اولین تجربه مربیگری بزرگ خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جانشین کریم باقری از استقلال می‌آید؛  کاپیتان محبوب آبی‌ها آماده شروع رویایی شد

زمانی که دراگان اسکوچیچ جانشین مارک ویلموتس شد به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد، قرار بر این بود که سرمربی کروات تیم ملی در کادر فنی خود دو مربی ایرانی داشته باشد تا هم در کار مدیریت تیم به او کمک کنند و هم تجربه لازم را برای آینده بدست آورند.

قرار بود آقا کریم و هاشمیان باشند

ابتدا گزینه وحید هاشمیان و کریم باقری برای دستیاری دراگان اسکوچیچ مطرح شدند، اتفاقی که باعث شد بود پس از سال‌ها این امید به وجود بیاید که در کنار سرمربی خارجی تیم ملی، دو مربی ایرانی وجود دارند که یکی در کار فنی و دانش بسیار بالاست و در اروپا دوره‌های پیشرفته مربیگری را سپری کرده است و دیگری در جمع کردن حاشیه و آرام کردن اوضاع تیم تخصص دارد.

در ابتدا حتی توافقی هم با کریم باقری و وحید هاشمیان برای حضور در تیم ملی انجام شده بود اما از بین دو بازیکن دهه 1990 و 2000 تیم ملی، تنها وحید هاشمیان برای همکاری با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و کریم باقری گفته می‌شود به علت عدم توافق مالی، به تیم ملی نرفت حضور در پرسپولیس را ترجیح داد.

جانشین باقری کیست؟

پس از اینکه کریم باقری با فدراسیون فوتبال برای حضور در تیم ملی به توافق نرسید، یکی از سوال‌های مهمی که درباره کادر فنی اسکوچیچ مطرح شده بود، جانشین کریم باقری در تیم ملی بود و در همین راستا شایعاتی مختلفی شنیده شد و از افرادی مانند علی کریمی و پیروز قربانی هم بحث به میان آمد اما در نهایت به نظر می‌رسد گزینه‌ای دستیار دراگان اسکوچیچ خواهد شد که در بین گزینه‌های شایعات نبوده است.

براساس اخبار رسیده، فدراسیون فوتبال برای دستیاری سرمربی کروات تیم ملی بدنبال درخواست دراگان اسکوچیچ با خسرو حیدری کاپیتان سابق استقلال مذاکره کرده است و حتی در این راه توافق خوبی هم صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، شماره 2 سابق استقلال به زودی کارش را به عنوان دستیار در تیم ملی آغاز خواهد کرد. حتی گفته می‌شود این امکان حضور دارد که خسرو حیدری در اردوی آبان ماه تیم ملی هم حضور داشته باشد.

خسرو حیدری که در لیگ برتر هجدهم از فوتبال خداحافظی کرد، تاکنون در تیمی مربیگری نکرده است و این اولین تجربه مربیگری او خواهد بود که می‌تواند شروعی خوب و رویایی برایش تلقی شود. البته این در حالی است که برخی از هم بازی‌های او بدون طی کردن مراحل مربیگری به صورت عجیبی در همان اولین گام سرمربی شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار