اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در رستوران های بین راهی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در روستوران های بین راهی و ترمینال ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سردار علی مویدی در این باره گفت: طرح مبارزه با خرده فروشان و معتادان خیابانی در تمامی استان های کشور و تهران ادامه دارد و تا پایان نیمه اول امسال نتایج آن را اعلام می کنیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت گسترده اجرا می شود، افزود: محدوده اجرای این طرح تنها شامل محلات نیست بلکه رستوران های بین راهی، ترمینال ها، محلات قدیمی، پارک ها را نیز شامل می شود. مبنای کار ما در اجرای این طرح ها، گزارشات و اطلاعات مردمی است و پلیس نیز به این گزارشات توجه ویژه ای دارد.

به گفته سردار مویدی پس از دریافت گزارشات مردمی، بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای بررسی صحت و سقم اطلاعات و شناسایی به محل اعزام می شوند.

وی با تاکید براینکه خرده فروشان امنیت جامعه را به مخاطره می اندازند، تصریح کرد: اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر یکی از اولویت های پلیس است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدردر خصوص برنامه های پلیس برای مبارزه با عناصر اصلی ترانزیت مواد مخدر نیز اظهار داشت: برخورد با خرده فروشان به معنی فراموش کردن سرکرده های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر نیست.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های پلیس برخورد با مافیای مواد مخدر است، افزود: پلیس طی 4 ماهه گذشته موفق شد نزدیک به 807 باند تهیه و توزیع کننده مواد مخدر را متلاشی کند که اعضای این باندها همگی از عوامل اصلی ترانزیت مواد مخدر بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار