اصناف از ابتدای موج اول شیوع کرونا همکاری لازم را در رعایت پروتکل‌ها داشته‌اند

تهران ( پانا) - سخنگو و نائب رئیس دوم اتاق اصناف ایران می‌گوید اصناف و بازار از ابتدای موج اول شیوع کرونا همکاری لازم را با دولت و ستاد مقابله با کرونا در تعطیلی واحدهای صنفی و رعایت پروتکل های بهداشتی داشته‌اند.

کد مطلب: ۱۱۳۶۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اصناف از ابتدای موج اول شیوع کرونا همکاری لازم را در رعایت پروتکل‌ها داشته‌اند

به گزارش اتاق اصناف ایران، مجتبی صفایی افزود: هر زمان که بحث پیشرفت و سلامت و آرامش کشور در میان بوده، اصناف پای کار بوده و هستند و از زمانی که این بیماری شیوع پیدا کرد و کشور ما را مانند دیگر کشورها با بحران مواجه کرد، اصناف و بازار اولین مجموعه ای بودند که همکاری لازم را داشتند.
وی تصریح کرد: اصناف در موج اول شیوع کرونا با تعطیلی یک ماهه واحدهای صنفی خود در آستانه شروع سال نو و پیک کاری صنفی، همکاری کردند و توانستیم سربلند بیرون بیایم و در ادامه سال با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و تهیه ملزومات بهداشتی در واحدصنفی نیز همکاری کرده‌اند.
صفایی اظهار کرد: مجموعه اقدامات انجام شده از سوی اصناف به فراخور مطالبات اصناف آن طور که باید دیده نشد و تسهیلاتی که به برخی صنوف پرداخت شد، متناسب با خسارت وارده به صنوف نبود.
نائب رئیس دوم اتاق اصناف ایران افزود: تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی خواسته بحق مجموعه وزارت بهداشت و درمان هست و ما نیز از اصناف در سراسر کشور خواسته ایم نهایت همکاری را با مجموعه بهداشت و درمان داشته باشند و نظارت های لازم نیز بر عملکرد واحدهای صنفی صورت می‌گیرد.
صفایی تاکید کرد: ادامه شیوع کرونا و استمرار محدودیت در برخی از صنوف و رکود بازار باعث ورشکستی تعدادی از صنوف شده و ادامه این روند ممکن است منجر به تعطیلی بسیاری از واحدهای صنفی آسیب دیده شود، لذا از مسئولان کشوری که شاهد همکاری اصناف برای بازگشت سلامت به کشور هستند، می خواهیم این خدمات را نادیده نگیرند و مطالبات این بخش از صنوف را در نظر بگیرند و امیدواریم هر چه زودتر از این وضعیت عبور کنیم و به شرایط قبل بازار بر گردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار