برگزاری مسـابقه بزرگ کتابخـوانی در منطقه1به مناسبت روز دانش آموز

تهران(پانا)- به همت معـاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه یـک تهـران، مسـابقه بزرگ کتابخـوانی به صورت مجـازی به مناسبت یـوم الله ۱۳ آبان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۶۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسـابقه بزرگ کتابخـوانی در منطقه1به مناسبت  روز دانش آموز

زیبایی، کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش منطقه یک (شهرستان شمیرانات) در گفتگو با پانا ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص) و ولادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع)، هفته وحدت و گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهار کرد: به همت معـاونت پرورشی وتربیت بدنی منطقه یـک تهـران، مسـابقه بزرگ کتابخـوانی به صورت مجـازی ویژه دانش آمـوزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول منطقـه یک برگزار می شود.
وی افزود: زمان ثبت نام مسابقه از سیزدهم آبان تا هفدهم آبان خواهد بود و دانش آموزان می توانند برای ثبت نام و همچنین دریافت منبع و کتاب مسابقه به سامانه مسابقات الکترونیکی کتابخوانی به نشانی www.samakpi.ir و نیز مدارس منطقه مراجعه کنند.
کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش منطقه یک تاکید کرد: آزمون مسابقه بزرگ کتابخوانی از هفدهم تا نوزدهم آبان بصورت مجازی در همان سامانه مسابقات الکترونیکی کتابخوانی برگزار می شود.
زیبایی در مورد اعلام نتایج بیان کرد: پس از پایان آزمون و اعلام نفرات برتر جوایز ارزنده ای به دانش آموزان برتر اهدا خواهد شد.
کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش منطقه یک در پایان تصریح کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی به همت معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه یک و با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی شمیرانات، سازمان ادبیات و دفاع مقدس و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه یک ویژه ایام الله 13 آبان و روز دانش آموز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار