13آبان مجازی با طعم پیام رهبری

تهران (پانا) - مدرسه شاهد شهدای اکباتان واقع در منطقه5 جشن روز دانش آموز را بصورت مجازی برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
13آبان مجازی با طعم پیام رهبری

سیزده آبان ۱۳۹۹ روزی است که شور و شعور انقلابی دانش آموزان در خانه ها و با گوش سپردن به رهنمودهای رهبرشان معنی شد. امسال سیزدهم آبان ماه مصادف با هفدهم ربیع الاول ۱۴۴۲ و سوم نوامبر ۲۰۲۰ بود و میلاد با سعادت پیامبر اسلام صلوات الله علیه، آغاز هفته وحدت و همچنین میلاد رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در این روز باعث شد، اهمیت تاریخی آن بسیار بیشتر باشد.

دانش آموزانی که همه ساله در چنین روزی با مشت‌های گره کرده خود از اهداف رهبر کبیر انقلاب (ره) و آرمانهای دانش آموزان شهید دفاع می‌کردند، امسال و به دنبال شیوع بیماری کووید19 و لزوم در خانه ماندن، به مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر از طریق فضای مجازی در خصوص وقایع تاریخی این روز پرداختند. فرمایشات مقام معظم رهبری نیز به مناسبت این روز فرخنده از رسانه های عمومی به سمع و نظر مردم ایران و تمام انسان های آزاده جهان رسید و آگاهی همه مردم به ویژه دانش آموزان عزیز را با مناسبت‌های این روز ومسائل پیرامون خود، بیش از پیش موجب شد.

مدرسه شاهد شهدای اکباتان نیز همسو با سایر مدارس با فعالیت در فضای مجازی و بارگذاری مطالب مفید و عکس‌های تاریخی در رابطه با روز دانش آموز پرداخت.

در این روز با مدیر مدرسه شاهد با تجلیل سالروز ولادت پیامبر اکرم صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام و نیز آغاز هفته وحدت، در فضای مجازی، تلاش کرد تا وقایع این روز مهم را هر چه بیشتر اطلاع رسانی و تبلیغ کند.

دانش آموزان نیز با تهیه بسته ها و مطالب فرهنگی، همچون عکس نوشته ها و پیام های متنوع، در برنامه های مجازی امروز حضور فعال داشتند.

ریتا ولی زاده، مدیر مدرسه طی پیامی به دانش آموزان و معلمان مدرسه این روز را تبریک گفت و برگزاری مراسمی باشکوه با حضور همه دانش آموزان و معلمان را در شرایط مناسب وعده داد.

*بهار طبری، خبرنگار دانش آموز منطقه5

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار