تندروها دست‌یابی به قدرت را به حفظ انقلاب ترجیح می‌دهند

تهران (پانا) - یک فعال سیاسی اصلولگرا گفت تندروها را تکنوکرات‌هایی می‌دانیم که در عین حالی که جزو محافظه‌کاران هستند بیشتر به دنبال حاکمیت هستند تا تداوم انقلاب. اصولگرایان در اصول با هم تفاوتی ندارند ولی در مشی سیاسی برخی معتقد به روش‌های انقلابی هستند و برخی عقیده دارند، باید روش‌های محافظه‌کارانه‌ای، در پیش گرفت.

کد مطلب: ۱۱۳۵۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تندروها دست‌یابی به قدرت را به حفظ انقلاب ترجیح می‌دهند

به گزارش برنا، حسین کنعانی‌مقدم، چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با آسیب و تفاوت رفتارهای تندروهای اصولگرا در مقابل طیف معتدل این جریان گفت: ما یک جریان اصولگرایی برخاسته از آرمان های انقلاب داریم. اصولگرایانی انقلابی و تابع دیدگاه ها و نظرات حضرت امام و مقام معظم رهبری. یک تعدادی هم هستند که در جریان اصولگرایی خود را صاحب فتوا می‌دانند و در مقابل فرمان نصح صریح رهبری توجیحاتی را می‌آورند که یا به آن عمل نکنند و یا به طور ناقصی به آن عمل کنند.

او افزود: ما این تندروها را تکنوکرات‌هایی می‌دانیم که در عین حالی که جزو محافظه کاران هستند بیشتر به دنبال حاکمیت هستند تا تداوم انقلاب. اصولگرایان در اصول با هم تفاوتی ندارند ولی در مشی سیاسی برخی معتقد به روش‌های انقلابی هستند و برخی عقیده دارند، باید روش‌های محافظه کارانه‌ای، در پیش گرفت.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات رفتارهای سیاسی رقابتی می‌شود و برخی سعی میکنند از همین حالا، رقابت‌های انتخاباتی را شروع کنند و بنا را بر این بگذارند که برای اثبات خود به روش غلط نفی رقیب بپردازند. ما همیشه می‌گوییم باید اثباتی برخورد کرد و اگر جریانی سیاسی حرفی برای گفتن دارد به جای تخریب رقیب خود را اثبات کند.

کنعانی مقدم تاکید کرد: مردم از جنگ زرگری خسته‌اند، یکی دیگری را می‌کوبد تا خود را بالا بکشد و وقتی بالا رفت آش همان آش است و کاسه همان کاسه و همان داستان‌ها تکرار می‌شود.

او در پایان اضافه کرد: ما با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود باید عاقلانه تصمیم بگیریم و دولت را در شش ماهه پیش رو، همراهی کنیم تا بتواند از موانع عبور کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار