راه‌اندازی اولین هنرستان نان، شیرینی و شکلات ایران در شهر احمد آباد مستوفی

اسلامشهر(پانا) - هدف از تاسیس هنرستان نان، شیرینی و شکلات ، تربیت نیروی انسانی کارآمدی است که بتواند قسمتی از نیازهای هرم شغلی صنعت را در بخش نیروی کار ماهر تأمین کند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی اولین هنرستان نان، شیرینی و شکلات ایران در شهر احمد آباد مستوفی

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جریان بازدید از این هنرستان و در سخنانی اظهار کرد: هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند اقتصادی استفاده بهتری کند به توسعه و پیشرفت بیشتری دست خواهد یافت و بر همین اساس هنرستان‌های ما باید به سمت کاربردی‌تر شدن در فعالیت‌های اقتصادی و نیروی‌انسانی آماده به کار پیش‌بروند تا آموزش همراه با اشتغال و تولید شکل عملی به خود بگیرد و بنیه اقتصادی کشور را بیش از پیش محکم سازد.

او افزود: با افتتاح این هنرستان در بالاترین سطح کیفی سالانه برای قشر زیادی از دانش آموزان به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: برای تاسیس این هنرستان در شهرستان اسلامشهر نیازسنجی و کار کارشناسی صورت گرفت و با توجه به مهارتی بودن و همسو بودن با نیاز بازار کار این هنرستان پیگیری و راه اندازی شد.

او گفت: در این هنرستان، هنرجویان علاوه بر داشتن دروس عمومی و پایه، دارای دروس مهارتی متنوعی هستند که اصول و مبانی لازم را برای کسب مهارت‌های تخصصی مربوطه کسب می‌کنند.

بنار هدف از تاسیس هنرستان نان، شیرینی و شکلات را تربیت نیروی انسانی کارآمدی دانست که بتواند قسمتی از نیازهای هرم شغلی صنعت را در بخش نیروی کار ماهر تأمین کند و کمبود محسوسی را که در این زمینه وجود دارد جبران کند.

او خاطرنشان کرد: با توجه به نوپا بودن این رشته و استقبال دانش‌آموزان در صورت آماده‌شدن بستر فعالیت در سال تحصیلی آینده در هنرستان دخترانه نان، شیرینی و شکلات نیز راه اندازی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار