مهراله رخشانی‌مهر در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان:

یوم الله «سیزده آبان» موجب اعتلا و قوام انقلاب اسلامی شد

تهران (پانا) - فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم در پیامی به مناسبت سیزدهم آبان ماه ، این یوم الله را از سرمایه‌های ارزشمند ایران اسلامی دانست که حفظ آن مستلزم شناخت و تبیین درست آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
یوم الله «سیزده آبان» موجب اعتلا و قوام انقلاب اسلامی شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم به مناسبت گرامیداشت سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش اموز پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان یادآور عزم عظیم و تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و مبارزه با استکبار و مجاهدت در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی است. تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343 و آغاز دور تازه ای از مبارزه با استبداد، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان توسط رژیم طاغوت در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال 1358 بیانگر استکبارستیزی ملت ایران و ذلت و شکست دشمنان این مرز و بوم است.

یوم الله 13 آبان از سرمایه‌های ارزشمند ایران اسلامی است که حفظ آن مستلزم شناخت و تبیین درست آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل است که این سه رخداد مهم در پیدایش، اعتلا و قوام انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است.

بسیار نیکوست که امسال این مناسبت تاریخی با عید بزرگ ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) همزمان گشته است و تلاقی این ایام فرخنده یادآور و تداعی‌گر پیام رحمت و صلح پیامبر مهربانی و وحدت و همدلی در مبارزه با استبداد است.

انقلاب اسلامی ایران و یوم الله سیزدهم آبان نشان داد در برابر یکپارچگی و انسجام ملت های آزاده هیمنه پوشالی قدرت های استکباری شکستنی است و ملت بزرگ ایران با عینیت بخشیدن به این مهم و محکوم نمودن جنایت های استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار مسیری نو پیش روی آزادی خواهان جان گشوده است.

کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور، ضمن تبریک روز دانش آموز به آینده سازان میهن عزیز؛ در راستای رسالت خطیر خود در فراهم آوردن فضاهای آموزشی برای میراث‌داران شهدای دانش آموز به منظور پیشرفت و اعتلای ایران عزیز و آرمان‌های انقلاب اسلامی با عزمی دوچندان بیش از پیش می کوشند و اهتمام خود را به کار می گیرند.

اقتدار روز افزون میهن عزیزمان مرهون وحدت و همدلی مسئولین و دست اندرکاران نظام و ملت بزرگ ایران در سایه سار ولایت مقام معظم رهبری است، با گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز و امام راحل، شکوه سیزدهم آبان را پاس می داریم و حمایت خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی با قاطعیت اعلام می داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار