پیام مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی  به مناسبت روز دانش آموز

بیرجند(پانا)- محمدرضا بااطمینان مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی  به مناسبت ۱۳ آبان ماه روز ملی استکبارستیزی و روز دانش آموز پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی  به مناسبت روز دانش آموز

در متن این پیام آمده است:
سیزدهم آبان ماه برگ زرین و پرافتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی به خصوص آمریکای جنایتکاراست، در سال ۵۸ مصادف با چنین روز خجسته ای دانشجویان و دانش آموزان پیرو مکتب اسلامی، انقلابی زعیم و مراد خود حضرت امام خمینی(ره) توانستند با رشادت و درایت انقلابی لانه ی مخوف جاسوسی آمریکای جنایتکار را تسخیر و افتخاری بزرگی را برای تاریخ ایران اسلامی رقم بزنند.ازاین رو این روز بزرگ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت وجاودانه ماند.

این روز، روز میثاق دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه شهیدانی است که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمان خواهی، جان در راه عدالت نثار کردند و خواهند کرد تا دندان طمع مستکبرین از تاراج این خاک پرکهن کشیده شود و برای همیشه ریشه ظلم وستم جهانخواران عالم سوزانده شود.
تقارن یوم الله 13آبان امسال با سالروز ولادت رسول مهربانی ها حضرت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) بر شکوه و عظمت این روز افزوده است. یقینا امسال با توجه به شرایط خطیر کنونی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم راهپیمایی دراین روز بزرگ، فضای مجازی به ویژه شبکه شاد بهترین فرصت برای حضور حداکثری دانش آموزان و اعلام انزجار از دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.
اینجانب ضمن تبریک این مناسبات بزرگ و خجسته از تمامی دانش آموزان عزیز بویژه پیشتازان خلاق دعوت می نمایم تا با شرکت در پویش دانش آموزی # 13آبان، از طریق تولید و ارسال آثار ارزشمند خود با موضوع ‌اجرای سرود 13آبان درج شده درکانال ساپ(سامانه اطلاع رسانی پیشتازان)، معرفی اسناد به جامانده از لانه جاسوسی آمریکا، معرفی فهرست جنایات ضدبشری آمریکا، معرفی 13آبان 57 و نهضت انقلابی دانش آموزان، معرفی الگوهای دانش آموز انقلابی، معرفی ویژگی های امت پیامبر(ص) با تاکید بر محور اخلاق، مهرورزی و حفظ وحدت مسلمین، بر حضور شکوهمندانه و همیشگی خود در نهضت ضد استکباری دانش آموزان ایران اسلامی عینیت بخشیده و موجبات ناامیدی و نابودی دشمنان اسلام و ایران در راس آن آمریکا و صهیونیست بین الملل را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار