افتخارآفرینی دو سوادآموز بوشهری در مسابقات کشوری پرسش مهر

بوشهر(پانا)_ معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت 2 نفر از سوادآموزان هم‌استانی، مقام برگزیده مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری در سال 1398 در رشته انشا را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دو سوادآموز بوشهری در مسابقات کشوری پرسش مهر

به گزارش اطلاع‎رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، سیدمجتبی هاشمی نژاد با بیان اینکه تقویت مهارت خواندن، نوشتن و کاربرد آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی در بین سواد آموزان هدف برگزاری مسابقه انشانویسی پرسش مهر ریاست جمهوری است، اظهار کرد: این مسابقات زمینه تشویق سواد آموزان به تفکر و حساس شدن نسبت به مسائل اجتماعی و ایجاد روحیه‌ی اعتماد به نفس، خودباوری و مشارکت جویی را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: شیخه روستایی از شهرستان عسلویه و صغری ملایی از شهرستان دشتی در مسابقه پرسش مهر در رشتنه انشانویسی موفق به کسب رتبه برگزیده کشوری شده‌اند.

هاشمی نژاد با بیان اینکه مسابقه انشانویسی پرسش مهر هرسال بین سوادآموزان دوره انتقال در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: در سال گذشته بیش از 920سوادآموز در این مسابقه شرکت کرده اند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تبدیل سواد آموزی به «یک جریان مهم فرهنگی» عنوان کرد: تلاش می کنیم با توجه به نیازهای مخاطبین و جامعه از ظرفیت‌ها و فرصت‌های یادگیری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در بین سواد آموزان استفاده کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: با افزایش شناخت جامعه‌ی هدف از مسائل فرهنگی، اجتماعی، سطح مشارکت آنها برای مشارکت اجتماعی ارتقاء پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار