بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان بمناسبت هفته دانش آموز

اهواز (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان بمناسبت هفته دانش آموزبیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان بمناسبت هفته دانش آموز

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمنهای اسلامی استان خوزستان در متن بیانیه محمد عرب آمده است :

13 آبان ماه هرسال یادآور طنین فریادهای آزادی خواهی و عدالت گستری بت شکن عصر، حضرت امام خمینی(ره)، علیه سلطه جهانخواران و روز تبعید ایشان از شهر قم در سال 1343 و معطر به بوی شهادت جوانان پاک طینتی است که در مقابل دانشگاه تهران به دست رژیم منحوس پهلوی مظلومانه به خاک و خون کشیده شدند.
امسال نیز تقارن سیزده آبان با ولادت نبی مکرم اسلام، این پیام را به ملت شریف و آزاده ما می دهد که بر مسیری گام نهند که سالها قبل حضرت محمد مصطفی (ص) آن را ایجاد کرد و برای ایجاد حکومت عدل الهی، سختیِ مبارزه و ایستادگی در مقابل زورگویان و مستکبران عالم را به جان خرید.
از سوی دیگر اهانت اخیر مکرون رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) تداوم دشمنی دشمنان اسلام را به ما یادآور می‌شود. اهانتی که هر انسان آزاده‌ای را فارق از هر نوع دین و مذهب می‌آزارد.
ما مسلمانان ضمن محکومیت این عمل ضداخلاقی و ضدانسانی مدعیان دروغین حقوق بشر و لیبرالیسم بخصوص مکرون رئیس‌جمهور بی ادب فرانسه تأکید می‌نماییم که حمیت انسانی و غیرت دینی مسلمانان در سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان‌های باطل انسان‌ستیز و ضداسلام جریان توهین به پیامبر خوبی ها را عادی‌سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن حق شود.
یقینا همانطور که آمریکای جنایتکار در 13 آبان 58 در قلب ام‌القری جهان اسلام یعنی ایران ذلیل و خفیف شد، پیروزی نهایی نیز از آن امت بزرگ اسلام خواهد بود.

والعاقبه للمتقین
محمد عرب
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار