به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی:

زنگ استکبار ستیزی در دبستان فاطمه زهرا(س) منطقه آب پخش نواخته شد

آب پخش (پانا)_رئیس اداره آموزش آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت سیزده آبان، مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آنها به ویژه امریکا ریشه دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبار ستیزی در دبستان فاطمه زهرا(س) منطقه آب پخش نواخته شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش: طی مراسمی زنگ استکبار ستیزی همزمان و به صورت نمادین با حضور بخشدار ، امام جمعه آبپخش، رئیس اداره آموزش و پرورش ، شهردار ، رئیس شورای اسلامی شهر ، رئیس شورای اسلامی بخش، فرمانده نیروی انتظامی بخش ،فرمانده بسیج دانش آموزی ، فرمانده حوزه بسیج دستغیب منطقه آب پخش ،مدیر و آموزگاران در دبستان فاطمه زهرا(س) به صدا درآمد.

رئیس اداره آموزش آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت : در شرایط کنونی حضور انسانهای پاک اندیش حوزه علم و معرفت در یوم الله سیزده آبان نشانه نگاه هوشمندانه و اقدام مسئولانه درجهت پایداری و تعالی کشور عزیزمان می باشدو مانع رخنه دشمن به حریم مقدس ایران اسلامی می شود.

اکرم پاپری بیان داشت: نقش آفرینی سرنوشت‌ساز دانش آموزان دیروز در سرنگونی شاه ایران و استقرار نظام جمهوری اسلامی این پیام را دارد که دانش‌آموزان امروز باید براساس آرمان‌های انقلاب اسلامی، عناصری مؤمن و مجاهد، استکبار‌ستیز، دشمن شناس و دشمن ستیز تربیت شده اند.

پاپری تصریح کرد: آموزش و پرورش در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارد و باید با بسیج دانش آموزی همه امکانات و ظرفیت‌ها و جلب همکاری نهادهای مرتبط بطور مستقیم و غیر مستقیم به پا خیزد. و همواره بر ارزش محوری دینی و عقلانی تاکید ورزد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: سیزده آبان، مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آنها به ویژه امریکا ریشه دارد و این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار