پویش ۱۳ آبان امت پیامبر

تهران (پانا) - با فرا رسیدن یوم الله روز ۱۳ آبان و هم زمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) پویش دانش آموزی در بستر شبکه شاد در بین تمام دانش آموزان مدارس منطقه ۱۲ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پویش ۱۳ آبان امت پیامبر

مدارس منطقه ۱۲ مثل همیشه با حضور فعال در همه عرصه های ملی و مذهبی خوش درخشیدند و با استقبال از این روز و هفته مقدس یاد این ایام را گرامی داشتند. مرضیه فلاح، معاون پرورشی منطقه ۲۱ بهمن در گفتگو با پانا اظهار کرد: با همکاری صمیمانه محبوبه نیکنامی، مدیر دبستان که همواره در همه مناسبتهای ملی و مذهبی پیشگام است، پویش دانش آموزی روز ۱۳ آبان در بستر شبکه شاد برگزار شد.
وی افزود: در گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان ماه،‌‌ روز دانش آموز و با توجه به شرایط کنونی و عدم توفیق در برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ، فضای مجازی به ویژه شبکه شاد بهترین فرصت برای حضور حداکثری دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان بر اساس محورهای اعلام شده، محتوای تصویری شامل فیلم و عکس تولید محتوا کلیپ و غیره در این پویش شرکت کردند.

فلاح اضافه کرد: اجرای سرود ۱۳ آبان و هر سرود دیگری متناسب با این روز بزرگ و همچنین معرفی ۱۳ آبان ۵۷ و نهضت انقلابی دانش آموزان، معرفی الگوهای دانش آموز انقلابی همچون شهید فهمیده، بهنام محمدی و سایر شهدای دانش آموز و معرفی ویژگی‌های امت پیامبر (ص) با تاکید بر محور اخلاق، مهرورزی و حفظ وحدت مسلمین، محورهای این پویش دانش آموزی هستند. دانش آموزان با کلیپ اخلاق و رفتار پیامبر و درس آموختن از این اخلاق و رفتار دانش آموزان با طراحی زنگ استکبار ستیزی و اجرای سرود و تولید کلیپ در این پویش شرکت کردند.
در آخر فلاح اضافه کرد: ویدئو زنده تبریک مدیر مدرسه به جهت دو مناسبت پخش شد. و زنگ استکبار در گروههای کلاسی و پخش دکلمه و سرود به طور زنده اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار