مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان خبر داد:

کمک 9 میلیارد تومانی خوزستانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

اهواز (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت مردم خوزستان 9 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار کمک کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کمک 9 میلیارد تومانی خوزستانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

جمال شیبه در گفت وگو با پانا ، با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در برگزاری جشن عاطفه‌ها در قالب پویش ملی ایران همدل ، گفت: با وجود ویروس کرونا و برپا نبودن پایگاه ها و غیرحضوری مدارس، خیرین خوزستانی 9 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
او با اشاره به جشن عاطفه‌ها در قالب پویش ملی ایران همدل با هدف جذب کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند گفت: کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری‌شده نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش دانش‌آموز نیازمند ضدعفونی شده به دست آن‌ها می‌رسد.
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان از تامین تبلت و تجهیزات آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی شور عاطفه‌ها خبر دادو گفت: کمک‌های نقدی جشن عاطفه‌های امسال برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند هزینه شده و توزیع شده به‌زودی مابقی تبلت ها تهییه و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.
شیبه با اشاره به توزیع تبلت‌ها با اولویت‌بندی انجام می‌شود و اولویت با مناطق کم‌برخوردارتر افزود تلاش ما این است که این تبلت‌ها با محوریت مدرسه انجام شود زیرا بیشترین شناخت را مدیران و شورای مدرسه دارند. برخی مدارس نیز معین مدارس دیگر می‌شوند.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری پایگاه های شور عاطفه ها در سطح استان تصریح کرد: با وجود تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس و عدم امکان توزیع پاکت ها ، مشارکت مردمی نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: هم‌اکنون بیش از 30 هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت‌ این نهاد هستند و تلاش می‌کنیم در سال تحصیلی جدید که با شرایط کرونایی آموزش اکثریت دانش آموزان مجازی شده‌اند، هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.
او افزود با تلاش‌های جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بسیج سپاه، امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان خوزستان سه هزار و 500 بسته لوازم التحریر به ارزش 750 میلیون تومان در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی توزیع شد.
شیبه با اعلام همکاری شرکت پست برای جمع‌آوری و ارسال اقلام لوازم‌التحریر اهدایی مردم تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا و با هدف رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مردم و خیران می‌توانند کمک‌های کالایی خود را برای دانش‌آموزان نیازمند از طریق پست به دفاتر کمیته امداد ارسال کنند.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان دعوت از مردم نیکوکار، خیران، نهادها و همه دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در شورعاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران خوزستانی می‌توانند با شماره‌گیری #۰۶۱*۱*۸۸۷۷* و #۱۴* از طریق تلفن همراه یا کمک‌های نقدی خود را برای رفع مشکلات دانش آموزان نیازمند پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار