طی بیانیه ای:

بسیج فرهنگیان و و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد اهانت رییس جمهوری فرانسه به پیامبر (ص) را محکوم کردند

یاسوج (پانا ) - با صدور بیانیه‌ای بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد اهانت امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه را به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بسیج فرهنگیان و  و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد  اهانت رییس جمهوری فرانسه به پیامبر (ص) را محکوم کردند

در متن این بیانیه آمده است: وجود مقدس رحمت للعالمین نبی مکرم اسلام (ص) و ساده‌زیستی مجموعه مکارم اخلاق در اوج قدرت از علل نفوذ و توسعه دین مبین اسلام است مهربانی و اخلاق نیکو و اسوه حسنه بودن پیامبر اعظم از ویژگیهای خورشید درخشان اسلام در ترویج دین هدایتگر اسلام بود.
اینک مخالفین دین مبین اسلام با عملی بی شرمانه و دور از ادب در نشریه فرانسوی توهین به مقدسات و نقض آشکار حق آزادی دین را رقم زدند و به ساحت مقدس خورشید هدایتگر اسلام توهین و افرادی مانند رئیس جمهور فرانسه با حمایت از ان ذات پلید خود را بر جهانیان بیشتر نمایان کرد مخالفان رسول حق بدانند با انجام این اعمال و هتک حرمت ریشه نفرت جهانیان به ویژه مسلمانان را تقویت و روز به روز منفورتر خواهند شد چراکه محبت رحمت اللعالمین در وجود ارادتمندان به وجود مقدس او ابدی است.
سازمان بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با محکومیت این اقدام زشت نشریه فرانسوی که با حمایت سردمداران نظام سلطه صهیونیست‌های معاند دین بنیان گذاشته شد از آزادی خواهان جهان میخواهد تا با محکوم کردن این عمل شنیع تکرار اقدامات اسلام ستیزانه جلوگیری نمایند.
بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار