بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت 13 آبان

تهران‌(پانا) - سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت 13 آبان بیانیه صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت 13 آبان

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت سیزدهم آبان ماه بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرده است:

بسم الله القاصم الجبارین۱۳ آبان نماد روحیه استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران است. هر چند علت نامگذاری روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، واقعه کشتار جمعی از دانش آموزان تهرانی در اعتراض به حکومت ظالم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و همچنین تسخیر جاسوسخانه و لانه شیطان بزرگ آمریکا به دست جمعی از دانشجویان پیرو خط امام بوده است، روحیه ضد استکباری ملت آزاده ایران در طول تاریخ غنی چندین هزار ساله آنهاست که هیچگاه زیر یوق مستبدان و مستکبران نمانده اند و طاغوتها را ساقط کرده اند و دست ایادی استکبار را از این کشور کم و کوتاه کردند.

آمریکای جنایتکار از ابتدای انقلاب پرافتخار ایران اسلامی همه نوع خباثت ها را علیه ما به کار برده است از تحریک و تجهیز صدام در حمله به ایران، تا هدف قراردادن هواپیمای مسافربری تا جنگ نرم و تا تحریم های ظالمانه و.. همه و همه بخش کوتاهی از این سیاهه است که حافظه ملت ایران هیچگاه آن را فراموش نخواهد کرد.

این روزها که در آستانه میلاد پیامبر مکرم هستیم خبر اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام با واکنش قاطع مسلمانان مواجه شد، و دلهای همه آزادگان جهان را جریحه دار کرده است، نمونه دیگری از اسلام ستیزی جبهه استکبار است که البته راه به جایی نخواهد برد.

۱۳ آبان امسال و تقارن میلاد پیامبر مکرم اسلام و امام جعفر صادق علیه السلام دارد که در نوع خود بی سابقه بوده را به فال نیک می گیریم‌‌. سازمان بسیج فرهنگیان کشور ضمن تبریک اعیاد مبارک و این روز عزت بخش بار دیگر همراه با آحاد ایرانیان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می دهد و هر اقدام هتاکانه به ساحت اسلام عزیز محکوم می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار