حنیف نیا: ویژگی استکبار ستیزی دولت و ملت ایران تغییر ناپذیر است

تهران (پانا) - هادی حنیف نیا مدیرآموزش و پرورش منطقه ۱۹، خوی استکباری آمریکا و ویژگی استکبار ستیزی دولت و ملت ایران را تغییر ناپذیر دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
حنیف نیا: ویژگی   استکبار ستیزی دولت و ملت ایران تغییر ناپذیر است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۹، هادی حنیف نیا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید والامقام شهید حسین فهمیده، خاطر نشان کرد: بدون تردید به دلیل هم سنی شهید فهمیده با نوجوانان، باعث هم ذات پنداری و باورپذیری این شخصیت در بین نوجوانان و دانش آموزان شده و قطعا این موضوع علت ماندگاری و جایگاه رفیع نام و یاد و راه آن شهید بزرگوار است.

وی بیان کرد: عمیقا معتقد هستیم بسیج دانش آموزی گامی مهم در تربیت دانش آموزانی دانا، توانا، آرمانگرا، ولایت مدار، بانشاط، بهره مند از مهارت‌های زندگی، با انضباط و الگو برای دیگر دانش آموزان است و بدون تردید بهره گیری سنجیده از این ظرفیت عظیم، تحقق دانش آموزانی خلاق، متعهد، مستقل و به بیانی شهروندان شایسته و انسانهای صالح را تسهیل خواهد کرد.

در ادامه حنیف نیا تشریح کرد: این ایام همچنین، یادآور استیصال رژیم شاهنشاهی از مبارزات بحق امام خمینی(ره) است که با تبعید ایشان در سال 43 و برخلاف تمامی معادلات ترسیم شده رژیم، باعت تسریع روند پیروزی انقلاب گردید. وی افزود: به شهادت رساندن عده ای از دانش آموزان معصوم این دیار در 13 آبان سال 57 بر استبداد آن رژیم صحه گذاشته و سرانجام آبان ماه سال 58 آزادمردان نظام ایران اسلامی رهایی از سیطره استکبار را برای ما به ارمغان آورده و استقلال جمهوری اسلامی را به ما ارزانی بخشیده است.

حنیف نیا در پایان بیان کرد: استکبار ستیزی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ترجمان همیشگی و برگرفته از فرهنگ عاشورایی، پیام ماندگار روز 13 آبان ماه است. استکبار ستیزی جامعه اسلامی ایران ریشه در آرمانخواهی انقلاب ما دارد و به این اصل در قانون اساسی کشورمان به خوبی پرداخت شده و بنیانهای اعتقادی و فکری آن نیز در مکتب حیات بخش اسلام نهفته است. نه خوی استکباری آمریکا عوض شدنی است ونه ویژگی استکبار ستیزی دولت و ملت ایران کم رنگ شدنی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار