فرماندار شهرستان رباط کریم:

اشتغال‌زایی ۹۰۰ نفر در یک کارخانه با همت ایثارگر اقتصادی

رباط کریم(پانا) - با افزایش طرح توسعه شهرک‌ها، در سال جهش تولید برای ۹۰۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اشتغال‌زایی ۹۰۰ نفر در یک کارخانه با همت ایثارگر اقتصادی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، فرماندار رباط کریم در بازدید از کارخانه میهن آلومنیوم غدیر گفت: همت مضاعفی در مسئولان شهرستان رباط کریم و فعالان بخش خصوصی شکل گرفته و همه بسیج شده اند تا گره از مشکلات تولیدکنندگان و صنعت‌گران باز نمایند.
نظام ملکشاهی افزود: با وجود تنگنا‌های اقتصادی، شرایط تحریمی و وجود بیماری کرونا، تهدیدها به فرصت شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های نهفته صنعت‌گران و تولید کنندگان تبدیل و باعث خود‌کفایی در بسیاری از زمینه‌ها شد.
او با اشاره به این که با افزایش طرح توسعه شهرک ها، می‌توانیم در سال جهش تولید برای ۹۰۰ نفر در این کارخانه اشتغال‌زایی ایجاد کنیم، افزود: کارخانه میهن آلومنیوم غدیر با قدمت ۱۰ ساله یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان قطعات مورد نیاز سازمان هوافضا، صنایع موشکی و سایت‌های هسته‌ای در کشور است که تامین ۵۰ تن مواد اولیه آن از داخل کشور است.
فرماندار شهرستان رباط کریم افزود: این کارخانه توانایی تامین مایحتاج قطعه‌ای صنایع داخلی و نیز صادرات به کشورهای اربیل، افغانستان، عراق و کشورهای آسیای میانه را نیز دارد.
ملکشاهی در ادامه گفت: با افزایش طرح توسعه پنج هکتاری این کارخانه با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی، علاوه بر اشتغال زایی کنونی که ۲۰۰ نفر به صورت دوشیفته می باشد ، امکان شاغل شدن ۷۰۰ نفر دیگر در سال جهش تولید در شهرستان رباط کریم فراهم می شود و روزانه برای تامین۱۵۰ تن مواد مورد نیاز در داخل کشور، چرخ اقتصادی در سال جهش تولید بر روی ریل توسعه قرار می‌گیرد.
او خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان رباط کریم در خصوص حمایت و گره‌گشایی از مشکلات جهادگران اقتصادی اظهار کرد: اکنون که مشکلات اقتصادی باری بر دوش بخش صنعت و تولید کشور شده است، دولت تدبیر و امید نیز با تمام توان در کنار بخش خصوصی قرار گرفته است، از این رو دستگاه های اجرایی گوش شنوا برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی باشند و فعالان اقتصادی هم نیز در کنار دولت فعال باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار