نشست تخصصی معاونان پرورشی قطب جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان (پانا) - نشست تخصصی معاونان پرورشی و تربیت بدنی ادرارت آموزش وپرورش قطب جنوب سیستان و بلوچستان به میزبانی چابهار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی معاونان پرورشی قطب جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این نشست ضمن تبریک هفته وحدت گفت: نیروهای توانمند و با تجربه حوزه پرورشی می توانند با فرهنگ سازی همراه با آموزه های اسلامی در جامعه تحول ایجاد کنند.

رضا بامری با تاکید به ضرورت اجتناب ناپذیر استفاده از تکنولوژی روزدر آموزش افزود: زمانی این تحول رخ می دهد که نیروهای توانمندی در حوزه فرهنگی و پرورشی و تربیت بدنی داشته باشیم.

وی ادامه داد: سند تحولی بنیادین از کانون های فرهنگی و تربیتی به عنوان مرکز توسعه فرهنگی ورزشی و پرورشی نام برده است بنابراین نیاز است که نگاه ویژه به این کانون ها داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نگاه ما به چابهار نگاهی ویژه بوده و است ولی نیاز است در بسترسازی مکان هایی برای کانون ها و دارالقرآن ها از هیچ کوشش دریغ نکنیم.

در این نشست مدیر آموزش و پرورش چابهار نیز از این شهر به عنوان یکی از قطب های توسعه فرهنگی واقتصادی نام برد وگفت: معاونان پرورشی و تربیت بدنی ادارات جهادگرانه در توسعه و تقویت فرهنگی تلاش کرده اند و توانستند در اجرایی کردن سند تحول بنیادین نقش به سزایی را ایفا کنند.

امیری افزود: ورود خیران در سال هال گذشته توانسته است در توسعه فضاها آموزشی به ما کمک کند ولی به دلیل وسعت شهرستان و جمعیت دانش آموزی نیازاست همه با هم در کنار هم باشیم.

درادامه این نشست کارشناسان حوزه پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپروش استان گزارشی از فعالیت های مناطق و برنامه های آینده را اعلام کرده اند.

گفتنی است حضور در شب شعر منطقه آزاد، محفل انس با قرآن در مدرسه نرجس، نواختن زنگ استکبار ستیزی، بازدید از کانون فرهنگی و تربیتی شهید باهنر از دیگر برنامه های سفر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل استان به چابهار بود.

خبرنگار: قادر شیخ زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار