مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان مدیر نمونه سازمان هواشناسی کشور شد

زاهدان (پانا) - محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان  به عنوان مدیر نمونه سازمان هواشناسی کشور انتخاب و در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی از وی تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان مدیر نمونه سازمان هواشناسی کشور شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، جذب بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار مازاد بودجه، آماده افتتاح شدن 10 ایستگاه باران سنجی خودکار هواشناسی، پیگیری احداث نهمین سایت رادار هواشناسی کشور در چابهار، تهیه طرح جامع توسعه شبکه باران سنجی استان، تهیه یک ایستگاه خودکار هواشناسی با اعتبارات خارج از بودجه مصوب و... بخشی از اقدامات مدیریتی مدیرکل هواشناسی استان بوده است.
مدیرنمونه سازمان هواشناسی کشور با وجود مشکلات اقتصادی موجود توانست هشتمین اداره هواشناسی سینوپتیک اصلی استان را در مهرستان به بهره برداری برساند و فرایند احداث 3 ایستگاه جدید هواشناسی را آغاز کند.
همچنین مدیریت مناسب هواشناسی سیستان و بلوچستان در پیش بینی و اقدامات مقابله ای بحران جوی در سیل دی ماه سال گذشته که به گفته مسئولان محلی استان مانع از بروز خسارت های جانی شد، موجب شد تا رئیس جمهور در سفر به سیستان و بلوچستان از سازمان هواشناسی کشور به دلیل هشدارهای به موقع تشکر کند.
چاپ چند مقاله علمی در حوزه هواشناسی دریایی، الگوهای جوی تأثیرگذار بر بارش جنوب شرق و تغییر اقلیم و خشکسالی در جنوب شرق از پژوهش های مدیرکل هواشناسی در دو سال اخیر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار