اجرای مرحله جدید طرح مواسات و اهدای بسته‌های حمایتی در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - سیزدهم آبان امسال علاوه بر تبلور استکبار ستیزی ملت ایران به روز اعلام انزجار از توهین کنندگان به ساحت پیامبر اکرم(ص) تبدیل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مرحله جدید طرح مواسات و اهدای بسته‌های حمایتی در اسلامشهر

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه مشترک گرامی‌داشت روز ۱۳ آبان و قرارگاه مواسات شهرستان در سخنانی اظهار کرد: امسال شاهد تقارن پرمعنای سیزدهم آبان با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و میلاد امام جعقر صادق (ع) هستیم و امت مسلمان در ایران اسلامی و سایر کشورهای مسلمان گستاخی‌های اخیر رئیس‌جمهور فرانسه در حمایت از نشریه‌ای که به حضرت محمد مصطفی (ص) توهین کرده را پاسخ خواهند داد.

او با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تنها در مراکز استانها مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار می شود، افزود: با این حال در شهرستان اسلامشهر نیز با برنامه‌ریزی سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر و امام جعفر صادق(ع) چهاردانگه و مشارکت بسیجیان عزیز جهت گرامی‌داشت روز سیزدهم آبان و ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) کاروانهای جشن و مولودی خوانی در معابر عمومی راه اندازی خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: بر اساس فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، در جمع اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا مرحله جدید طرح مواسات و اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا اجرا خواهد شد.

مرسلپور ضمن تاکید بر پرهیز از هر گونه اقدام موازی و خارج از مصوبات ستاد کرونای شهرستان خاطرنشان کرد: جهت جلوگیری از بروز برخی حواشی، بسته‌های حمایتی صرفاً توسط سپاه نواحی سیدالشهداء(ع) اسلامشهر و امام جعفر صادق(ع) چهاردانگه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، بخشداری‌ها و اوقاف و امور خیریه و با مهر کنترل شبکه بهداشت و درمان و در قالب قرارگاه مواسات توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار