تشریح محدودیت‌های جدید کرونایی درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - با توجه به ابلاغ مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه دوازدهم آبان ماه تا روز جمعه از استان تهران خارج نخواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تشریح محدودیت‌های جدید کرونایی درشهرستان اسلامشهر

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: برای خودروهایی که این مصوبه را رعایت نکنند جریمه پنج میلیون‌ریالی لحاظ خواهد شد.

او با اشاره به افزایش شدت بیماری و قدرت بالای ابتلاء و انتقال ویروس کرونا به دیگران، تعداد زیاد بیماران بدحال و فوت نیمی از بیماران بستری در بخش icu بیمارستان‌ها بیان کرد: از مردم عزیز اسلامشهر درخواست دارم تا از هرگونه رفت و آمد با بستگان و اقوام، دورهمی‌های خانوادگی، شرکت در مراسم شادی و ترحیم و فاتحه‌خوانی بویژه خانواده‌هایی که فرزندان خردسال و یا پدر و مادر سالمند دارند، خودداری کنند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: شهروندان از تردد بی‌مورد پیاده و یا خودرویی در معابر و خیابان‌های شهرستان خودداری کنند، همچنین وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها باید از سوار کردن مسافران فاقد ماسک پرهیز کنند.

مرسلپور خاطرنشان کرد: برپایی هرگونه ایستگاه صلواتی برای توزیع شیرینی و شربت و همچنین تجمع جهت برپایی جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) مطلقاً ممنوع بوده و با برگزار‌کنندگان اینگونه مراسم برخورد قانونی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار