کسب رتبه نمونه کشوری شهردار اسلامشهردر حوزه پدافند غیر عامل

اسلامشهر(پانا) - تلاش و همت در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های ابلاغی پدافند غیر عامل به منظور مصون سازی زیرساخت‌های کشور و پایداری و صیانت از مردم در برابر دشمن بخشی از معیارهای کسب رتبه نمونه کشوری شهردار اسلامشهرذکر شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه نمونه کشوری شهردار اسلامشهردر حوزه پدافند غیر عامل

همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیر عامل در نشست مشترک شهرداران و روسای شوراهای اسلامی و مدیران کل پدافند غیر عامل استان‌هاکه با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و به میزبانی وزارت کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از حسین طلا شهردار اسلامشهر به عنوان شهردار نمونه کشوری در حوزه پدافند غیر عامل با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

در متن لوح اهدایی به شهردار اسلامشهرآمده است: تلاش و همت جنابعالی در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های ابلاغی پدافند غیر عامل به منظور مصون‌سازی زیرساخت‌های کشور و پایداری و صیانت از مردم در برابر دشمن ونیز پیاده‌سازی فرامین فرمانده معظم کل قوا نماد افتخار و مباهات این سازمان بوده و به عنوان یکی از برگزیدگان سال ۱۳۹۹ این عرصه معرفی می‌شوید.

در این مراسم جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و حسین قاسمی مدیرکل مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشورنیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار