بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه5 از کانون اصلاح و تربیت

تهران (پانا) - در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر آموزش و پرورش منطقه5 یداله شهباز بیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه5 از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه5 از کانون اصلاح و تربیت

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه5، یداله شهباز بیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه5، از کانون اصلاح و تربیت شهر زیبا بازدید کرد.

داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه5، در این بازدید شهبازبیگی را همراهی کرد.

شهبازبیگی، در دیدار با مدیر و معاونین کانون اصلاح و تربیت منطقه5، بر ادامه روند آموزش و پرورش با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا تاکید کرد و اهمیت این امر را به ویژه در کانون اصلاح و تربیت، به دلیل تاثیر مستقیم آن بر پیشبرد بهتر اهداف تربیتی و تحصیلی مددجویان متذکر شد.

همچنین شهبازبیگی، توجه به حفظ سلامتی مددجویان کانون اصلاح و تربیت را یکی از ارکان اصلی دانسته و گفت: با اجرای غربالگری و شناسایی مددجویان مشکوک به بیماری کرونا و حفظ و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باید وضعیت سلامتی مددجویان رصد شود.

محمد حسن ربانی، مدیر کانون واصلاح و تربیت نیز با تأکید بر ضرورت ادامه تحصیل مددجویان کانون گفت: بایستی حرکت بر محور اصلاح و تربیت مجدد باشد تا این قبیل نوجوانان با در پیش گرفتن راه صحیح زندگی در آینده دچار اشتباه و ارتکاب مجدد جرم نشوند و به خوبی پرورش یابند.

وی افزود: ما تمام تلاشمان را برای رشد و تعالی مدد جویان انجام خواهیم داد تا در آینده ان شاءالله افراد سالم و مفیدی برای خانواده و جامعه باشند.

در این دیدار مقررشد آموزش و پرورش منطقه5 و مسئولین کانون در جهت رسیدن به اهداف مطلوب در تربیت و رشد مددجویان همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار