پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت 13 آبان

تهران(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بر 13 آبان به عنوان نماد استکبارستیزی و یادآوری سه رویداد مهم در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت 13 آبان

در متن پیام محمد صیدلو پنین آمده است:

13 آبان به عنوان نماد استکبارستیزی یادآور سه رویداد مهم در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی است.

تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، قتل عام دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره).

امسال این سه رویداد مهم که نقش محوری و موثر در تحقق انقلاب اسلامی داشتند، مقارن شده با میلاد حضرت ختم مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) که بیانگر ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ای ضداستکباری، زیر بیرق اسلام ناب محمدی و در سایه صلح و عدالت و عدالت خواهی است.

امسال همچنین در شرایطی گرامیداشت این رویداد مهم و انقلابی را پیش رو داریم که کشور در دوران سخت ناشی از همه گیری ویروس کرونا قرار دارد و محدودیت های زیادی ایجاد کرده است. بدون تردید فعالیت نظام آموزشی کشور با همه مشکلات و محدودیت‌ها، به همت معلمان عزیز و تلاش دانش‌آموزان، با استفاده از شبکه‌های مجازی، بی وقفه ادامه دارد و در سایه این مجاهدت، امر مهم تعلیم و تربیت تحت شعاع محدودیت‌های این بیماری قرار نگرفته است که این مهم را قدردان همراهی همه دلسوزان بالاخص خانواده‌های عزیز هستیم.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و امام راحل که پرچمدار این حرکت بزرگ بوده اند. اعتقاد راسخ داریم که این راه تا برچیده شدن ریشه‌های ظلم و شکست استکبار جهانی باید تداوم و استمرار داشته باشد. این حرکت تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا است که سرمایه گران‌سنگی برای مردم عزیز ایران اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار