امروز آخرین فرصت اعتراض به انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۹

تهران (پانا) - پذیرفته شدگان نهایی و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ تا ساعت ۲۴ امروز ۱۲ آبان فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست اشتباه در انتخاب رشته در کنکور ارشد ۹۹ به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
امروز آخرین فرصت اعتراض به انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۹

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ دوشنبه ۵ آبان ماه اعلام شد. این آزمون در روزهای پنجشنبه ۱۶ مرداد، جمعه ۱۷ مرداد و شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ برگزار شده بود.

در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب ثبت نام کردند که پس از برگزاری آزمون و اعلام مجازین به انتخاب رشته در نهایت ۱۴۶ هزار و ۵۲۲ نفر پذیرفته شدند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است با توجه به شیوع کرونا، متقاضیان بررسی مجدد نتیجه در هر مرحله از آزمون های سراسری باید مطابق با دستورالعمل اقدام کنند و از روش های مکاتبه ای و حضوری برای طرح موضوع استفاده نکنند.

از همین رو داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد می توانند منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی به نشانی https://request.sanjesh.org نسبت به ثبت درخواست اشتباه در انتخاب رشته در مهلت تعیین شده تا ۱۲ آبان ۹۹ اقدام کنند.

پذیرفته شدگان نهایی و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد می توانند از این روش برای ثبت بررسی مجدد یا اعتراض نسبت به هرگونه نتیجه در این آزمون اعم از اولیه، نهایی، معرفی به مصاحبه و آزمون های عملی و تشریحی اقدام کنند.

نحوه ثبت درخواست بررسی مجدد نتایج آزمون ها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به این ترتیب است که اولویت بررسی منحصرا با درخواست های ثبت شده از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی به نشانی: https://request.sanjesh.org خواهد بود و پس از اتمام بررسی این دسته از درخواستها به درخواست هایی که از سایر روشها ارسال شده رسیدگی خواهد شد.

توصیه می شود داوطلبان منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی درخواست بررسی مجدد هر نوع نتیجه اعم از اولیه؛ نهایی؛ معرفی به مصاحبه و آزمونهای عملی و تشرحی و یا مصاحبه را ثبت کنند.

داوطلب لازم است پس از عضویت و ورود به سیستم پاسخگویی درخواست جدید را انتخاب و بعد از آن گزینه آزمون مورد نظر و سال مورد نظر را انتخاب و تایید کند و سپس با انتخاب گزینه تقاضای بررسی نتیجه مطابق با مهلت تعیین شده اقدام کند.

در صورت عدم موفقیت در ثبت اعتراض از طریق انتخاب گزینه عمومی با توضیحات کامل درخواست خود را ثبت نمایید تا مورد بررسی و اظهار نظر قرار گیرد.

داوطلبانی که در سیستم پاسخگویی عضو نیستند لازم است پس از ورود به لینک نسبت به عضویت در آن با استفاده از اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد اقدام کند.

پس از اتمام مهلت تعیین شده اقدامی در خصوص بررسی میسر نخواهد بود.

زمان پاسخگویی حداکثر یک ماه پس از آخرین مهلت تعیین شده برای ثبت بررسی خواهد بود لذا داوطلبانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی آزمون پذیرفته شده اند بهتر است تا زمان مشخص شدن نتیجه بررسی در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کنند در غیر اینصورت سازمان مسئولیتی در صورت منفی شدن نتیجه بررسی نخواهد داشت.

پس از بررسی های لازم نتیجه با کلیک بر روی همان شماره درخواست ثبت شده قابل مشاهده خواهد بود.

پیگیری این درخواستها منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی امکانپذیر بوده و بنابراین به مراجعات حضوری، تماسهای تلفنی و مکاتبات در این زمینه پاسخ داده نمی شود.

درخواست ها منحصرا باید به روش اعلام شده ارسال شود تا مورد بررسی قرار گیرد متقاضیان باید از ارسال درخواست بررسی در این مورد از سامانه darkhast.sanjesh.org خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار