زنگ استکبارستیزی در بوشهر نواخته شد

بوشهر(پانا)_ زنگ استکبار ستیزی در مدارس بوشهر با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و استان ، سازمان دانش آموزی ، سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه امام صادق ( ع) ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران کل و مسئولین استانی در دبیرستان دخترانه اتحاد بوشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی نواخته شد .

کد مطلب: ۱۱۳۵۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی در  بوشهر نواخته شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین با اشاره به شرایط کرونایی گفت: در سالهای گذشته مراسم 13 آبان با حضور گسترده دانش آموزان برگزار می شد اما امسال به دلیل شرایط خاص، این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و به صورت نمادین برگزار شده است.
علیمراد کرمی با بیان اینکه در 13 آبان اتفاقات مهمی در تاریخ انقلاب رخ داده است، اظهار کرد: روشنگری های حضرت امام (ره) در خصوص لایحه کاپیتولاسیون موجب شد تا رژیم شاهنشاهی در روز 13 آبان سال 43 حضرت امام(ره) را به کشور ترکیه تبعید کند.

وی ادامه داد: شهادت تعدادی از دانش آموزان در راهپیمایی مسالمت آمیز و آرام در سال 57 از دیگر اتفاقات مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب است و به همین دلیل، 13 آبان به عنوان روز دانش آموز معرفی شده است.
کرمی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان58 را از دیگر وقایع تاثیرگذار و مهم تاریخ انقلاب دانست و عنوان کرد: این حرکت انقلابی که توسط حضرت امام به عنوان انقلاب دوم نامگذاری شد، دشمنی آمریکا را با ملت ایران مضاعف کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: امروز با به صدا درآوردن زنگ استکبارستیزی، از سیاست های استکباری آمریکا اعلان برائت می کنیم.
وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم وظیفه همگانی است، گفت: ما به عنوان پیروان عدالت علوی موظف هستیم تا با ایستادگی در برابر مستکبر و حمایت از مستضعف، زمینه ظهور قائم آل محمد(عج) را فراهم کنیم تا زمین به صاحبان اصلی آن یعنی مستضعفین برسد.

در این آیین همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه روز مبارزه با استکبار فقط یک نام و عنوان نیست، اظهار کرد: مبارزه با استکبار یک رسالت و ماموریت برگرفته از آیات قرآن کریم است که همچنان این رسالت استمرار دارد.

حجت الاسلام یوسف جمالی ادامه داد: امروزه آمریکا به عنوان سردمدار استکبار و ظلم رو به افول و نابودی است و انتخاب شعار انتخاباتی " بازگشت آمریکا به دوره شکوه و بزرگی" توسط رییس جمهور فعلی آمریکا، نشانه روشنی بر این واقعیت است.
وی افول آمریکا را نتیجه ایستادگی و مقاومت دانست و تاکید کرد: فشارهای حداکثری آمریکا بر نظام مقدس جمهوری اسلامی، تلاش های آخر و بی فایده رژیمی است که خود را متصل به یک رژیم کودک کش کرده است.
جمالی اضافه کرد: آینده از آن دانش آموزانی است که مسیر سردار سلیمانی و شهید مهدوی ها را می پیمایند و دانش آموزان باید خود را برای این آینده روشن آماده کنند.


گفتنی است در پایان این آیین، زنگ استکبارستیزی نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار